gra marketingowa

Ultimate Games: Premiera gry 'Deadliest Catch: The Game' na Steam 14 listopada

ustalona na 19,99 USD. Gra zostanie wydana w formule wczesnego dostępu tj. 'Early Access'. Liczba graczy oczekujących na zakup gry w sklepie Steam tzw. 'Steam Wishlist' przekracza obecnie 45 tys. graczy" - czytamy w komunikacie. Kampania marketingowa kanału Discovery Channel

Spółka zależna Bloober Team ustaliła datę premiery gry 'Blair Witch' na 30 VIII

Witch". "Gra będzie nosić tytuł 'Blair Witch', a jej planowana data premiery to 30 sierpnia 2019 r. na platformach: XboX i PC" - czytamy w komunikacie. Bloober Team NA rozpoczął już kampanię marketingową gry

Łączne przychody Grupy BoomBit spadły o 14% m/m do 9,1 mln zł w czerwcu

Warszawa, 03.07.2020 (ISBnews) - Łączne przychody Grupy BoomBit wyniosły 9,1 mln zł w czerwcu 2020 r. co oznacza spadek o 14% m/m, podała spółka. Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie 4,5 mln zł (spadek o 16% m/m). "Nasze gry

Mocne wahania kursu CD Projekt przed premierą "Cyberpunka 2077"

Mocne wahania kursu CD Projekt przed premierą "Cyberpunka 2077"

będą miały wpływ m.in. branżowe recenzje i reakcje graczy. Z zebranych przez PAP Biznes prognoz analityków wynika, że w 2021 r. gra może sprzedać się w ok. 30,4 mln egzemplarzy. „Cyberpunk” od kilku tygodniu pozostaje na pierwszym miejscu listy globalnych bestsellerów platformy Steam

BoomBit odnotował 8,5 mln zł przychodów w styczniu 2020 r.

miesiącach oraz intensywnym wsparciem marketingowym, przyniosło bardzo pozytywny efekt przychodowy. Nasze gry hyper-casualowe są proste, ale jednocześnie wciągające i charakteryzują się bardzo dobrą monetyzacją" - powiedział prezes Marcin Olejarz, cytowany w komunikacie

BoomBit odnotował 5,48 mln zł przychodów w grudniu

zł przychodów (+223% m/m). Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie 0,64 mln zł dla gier GaaS oraz 0,98 mln zł dla gier non-GaaS" - czytamy w komunikacie. "Bardzo dobry wynik osiągnął w grudniu segment gier non-GaaS, który wygenerował aż 2,45 mln zł przychodów

CD Projekt wierzy, że listopad to ostateczny termin premiery Cyberpunk 2077

. "Każda taka decyzja dużo nas kosztuje, ale wierzymy, że kolejny termin jest tym ostatecznym. Opóźnienie premiery Cyberpunk 2077 nic nie zmienia dla kolejnych projektów" - dodał prezes. Dodał, że dziennikarze na świecie już grają w grę (z niedoskonałościami nad

Bloober Team ma umowę na wydanie 'Blair Witch' w wersji pudełkowej w 2019 r.

kampanię marketingową, co powinno wspomóc również sprzedaż w dystrybucji cyfrowej" - skomentował prezes Bloober Team Piotr Babieno, cytowany w komunikacie. "Blair Witch" zadebiutował w sierpniu tego roku na komputerach osobistych oraz konsoli Xbox One. Gra

T-Bull i The Dust mają umowę dot. wspólnej promocji swoich gier

Warszawa, 26.02.2020 (ISBnews) - T-Bull zawarł umowę z The Dust zgodnie z którą obie spółki będą prowadzić wspólne działania promocyjne i marketingowe dotyczące wydawanych przez nie gier, podały spółki w odrębnych komunikatach. "Produkowane przez

Łączne przychody Grupy BoomBit wzrosły o 22% m/m do 15,6 mln zł w marcu

mln zł, natomiast nakłady marketingowe 18,4 mln zł. "W marcu po raz kolejny osiągnęliśmy rekordowy poziom przychodów. Przychody wzrosły w porównaniu do lutego ponownie zarówno w grach hypercasual, jak i grach GaaS. Nowa gra hypercasual - Will It Shred?, która swoją

ECC Games ma list intencyjny z włoskim wydawcą 505 Games w sprawie gry 'Drift20'

. Tak, jak wielokrotnie podkreślaliśmy, gra 'Drift20' doskonale łączy elementy 'Assetto Corsy' pod kątem symulacji jazdy samochodem oraz serii gier 'Car Mechanic Simulator', co z kolei jest związane z mechaniką samochodów. 505 Games oddało w ręce graczy wiarygodny symulator wyścigów, a dodatkowo zadbało

Ten Square Games oczekuje długoterminowych efektów inwestycji marketingowych

Warszawa, 26.05.2020 (ISBnews) - Ten Square Games zdecydowanie zwiększył wydatki marketingowe i liczy, że inwestycja będzie zwracać się w długim terminie, poinformował COO spółki Arkadiusz Pernal. Ten Square Games planuje ponadto global launch nowych gier w II półroczu

CI Games miało 2,92 mln zł straty netto, 2,91 mln zł straty EBIT w III kw. 2019

przychodach ze sprzedaży w wysokości 11,6 mln zł w porównaniu z 17,66 mln zł rok wcześniej. W III kwartale grupa prowadziła prace marketingowe związane z przygotowaniami do premiery najnowszej gry warszawskiego studia - "Sniper Ghost Warrior Contracts". Kulminacja działań

QubicGames zmienił daty premier 'Gravity Rider Zero' i 'Fly Sky High' na Switcha

optymalnych dat wydania gier poprzez włączenie obu premier w działania marketingowe związane z obchodami 16-lecia spółki, które przypadają na okres między 29 kwietnia a początkiem czerwca br. "Premiera gry 'Gravity Rider Zero' została ustalona na dzień 8 maja 2020 r. i została

Art Games Studio: Gra 'SpyHack: Episode 1' zadebiutuje na PC w II kw. 2020 r.

Warszawa, 01.04.2020 (ISBnews) - Art Games Studio podpisało umowę ze spółką Pyramid Games na wyłączne wydanie i zaplanowanie w całości kampanii marketingowej strategiczno-taktycznej gry "SpyHack: Episode 1" w wersji na PC. Pyramid Games jest jej producentem, podało

Prime Bit Games ma dwie umowy z Fintech na realizację gier mobilnych

Warszawa, 02.09.2019 (ISBnews) - Prime Bit Games, w ramach realizacji umowy ramowej z Fintech, zawarł dwie umowy na realizację gier mobilnych, podała spółka. "Pierwsza to gra edukacyjna o roboczej nazwie 'Alko Edu', która związana będzie z walką

Artifex Mundi: Premiera early access 'Hot Shot Burn' na PC odbędzie się 15 VIII

Warszawa, 17.07.2019 (ISBnews) - Artifex Mundi zdecydowało o rozpoczęciu dziś kampanii promocyjno-marketingowej gry "Hot Shot Burn" oraz o ustaleniu daty premiery na 15 sierpnia 2019 r., podała spółka. W tym terminie gra zostanie wydana w formule wczesnego dostępu

Łączne przychody Grupy BoomBit spadły o 15% m/m do 13,2 mln zł w kwietniu

Warszawa, 06.05.2020 (ISBnews) - Łączne przychody Grupy BoomBit wyniosły 13,2 mln zł w kwietniu 2020 r. co oznacza spadek o 15% m/m, podała spółka. Nakłady marketingowe wyniosły w tym okresie łącznie 6,52 mln zł (spadek o 23% m/m). "Pod koniec

Akcje CD Projektu w górę. Czy nowy serial wpłynie na wyższe notowania giełdowej spółki?

Akcje CD Projektu w górę. Czy nowy serial wpłynie na wyższe notowania giełdowej spółki?

premierze nowego serialu można upatrywać kolejnej marketingowej promocji gry „Cyberpunk 2077". Po licznych poprawkach oraz wydaniu wersji na konsole PlayStation 5 i Xbox XS będzie szansa lepsze wyniki sprzedażowe. W dalszym ciągu dobrze sprzedaje się „Wiedźmin 3". W

Bloober Team ma umowę ze 'światowym liderem branży' na produkcję gry

. "Podpisana umowa oznacza awans do pierwszej ligi światowych producentów gier. Wszystkie nasze kolejne projekty ze względu na ich wielkość można określać jako indie AAA lub AAA, patrząc przez pryzmat naszej specjalizacji. Ze względu na warunki umowy, a także plany marketingowe, szczegóły dotyczące

Draw Distance rozpoczął kampanię gry 'Serial Cleaners', debiut w 2021 r.

Warszawa, 15.06.2020 (ISBnews) - Draw Distance rozpoczął oficjalną kampanię promocyjno - marketingową nowej gry "Serial Cleaners", której debiut na platformach PC oraz konsolach planowany jest na 2021 r., podała spółka. "Otwarcie

Polacy sprzedają wirtualne wędki i przynęty za setki milionów złotych

- wędkarska gra "Fishing Clash" - została w ub.r. pobrana 41 mln razy i wygenerowała 562 mln zł przychodów. Trafiła wtedy do pierwszej 50 najlepiej zarabiających tytułów w sklepie Google Play. Gracze kupują w niej wirtualne banknoty i perły, które wymieniają na wędki, haczyki czy przynęty

Bloober Team: Premiera gry 'The Padre' została przesunięta na 18 kwietnia br.

. Wcześniej premiera planowana była na marzec br. "Jak podała spółka, zmiana daty premiery gry związana jest z synchronizacja procesów certyfikacyjnych na poszczególnych platformach z działaniami marketingowymi spółki oraz jej partnerów w celu maksymalizacji sprzedaży podczas

iFun4All: Premiera gry 'DeathTV' na platformie Mixer zaplanowana na październik

gry "DeathTV" planowana jest na październik 2018 r. Gra ukaże się wyłącznie na platformie streamingowej Mixer" - czytamy w komunikacie. Spółka podała także, że dziś rozpoczęte zostaną oficjalne działania promocyjno ? marketingowe gry w Stanach Zjednoczonych

Ten Square Games miało 10,36 mln zł zysku netto w I kw. 2019 r.

. 2018, +10% r/r). Kolejna gra - "Wild Hunt" przyniosła w pierwszym kwartale 2019 2,4 mln zł przychodów (rok wcześniej: 0,7 mln zł, +242% r/r). "Koszty kampanii marketingowych w I kw. 2019 wyniosły 15,4 mln zł w porównaniu do 1,7 mln zł w analogicznym okresie

Draw Distance: Gra Ritual: Crown of Horns blisko wejścia na Steam Early Access

strzelaniną z elementami obrony bazy" - powiedział prezes iFun4all Michał Mielcarek, cytowany w komunikacie. Dodał, że spółka zdecydowała się na wersję Early Access, gdyż, chce pokazać graczom, jak powstaje gra i zaprosić ich do jej współtworzenia w ramach filozofii open

"The New York Times": Instagram boi się utracić najcenniejszą klientelę. Jak się broni?

nastolatków, podobnie jak i to, że w Instagramie coraz bardziej gorączkowo debatuje się nad tym, jak utrzymać młode audytorium. W ujawnionych informacjach widać, że w przypadku Facebooka gra toczy się o bardzo wysoką stawkę – firma musi jakoś zareagować na oburzenie Kongresu i opinii publicznej

Far From Home Games chce wejść na New Connect w II kw. 2021 r. (uzup.)

survival. Gra przeznaczona będzie dla jednego gracza (w planach jest implementacja systemu kooperacji). Oprócz walki o przetrwanie w postapokaliptycznym świecie istotnym elementem zabawy ma być rozbudowa własnej bazy. Deweloper postawił na realistyczną grafikę wysokiej jakości bazując na silniku Unreal

CD Projekt wysłał grę 'Cyberpunk 2077' do ratingu wiekowego

Warszawa, 10.03.2020 (ISBnews) - CD Projekt wysłał grę "Cyberpunk 2077" do agencji ratingowych i spodziewa się wydania oceny w ciągu miesiąca, poinformował prezes Adam Kiciński. "Mamy mały update - wysłaliśmy grę do agencji ratingowych

Premiera gry 'Vampire: The Masquerade - Shadows of New York' - w III kw.

wszystkich platformach pozwoli lepiej skoordynować działania marketingowe, a także powinna przełożyć się na większą widoczność gry w mediach, niż miało to miejsce w przypadku premiery "Coteries of New York", rozciągniętej aż na cztery miesiące. "Gra 'Vampire: The

CD Projekt planuje mocną dawkę nowych informacji o 'Cyberpunku' od początku 2020

Warszawa, 01.07.2019 (ISBnews) - CD Projekt zakłada "mocną dawkę" nowych informacji o grze "Cyberpunk 2077" od początku przyszłego roku oraz znacznie większą kampanię marketingową niż w przypadku Wiedźmina 3, poinformowali członkowie zarządu

"Cyberpunk 2077" dostał pierwszą dużą listę poprawek. CD Projekt spełnił obietnicę, ale pojawiły się nowe błędy

była jedną z najbardziej wyczekiwanych premier na rynku gier w ostatnich latach. CD Projekt zapowiedział ją po raz pierwszy w 2012 r., a później rozkręcał machinę marketingową. "Cyberpunk 2077" zadebiutował 10 grudnia po kilkukrotnym przesunięciu premiery . Gra zebrała dobre noty od

Grupa INC zakończyła emisję prywatną MadMind Studio, crowdinvesting spółki Olymp

niezbędne finansowanie, dzięki wsparciu Grupy INC. Premierę gry planujemy w II/III kw. 2021 r. Gra do tej pory zgromadziła wishlistę na poziomie 90 tys. graczy. Z kolei w najbliższym czasie ukaże się prolog gry, który w mojej ocenie istotnie wpłynie na potencjał marketingowy naszej produkcji"

KNF zatwierdziła prospekt emisyjny Gaming Factory, planowana publikacja 23 VI

-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20-stoma produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoony, gry akcji czy horrory. (ISBnews)

Movie Games i The Farm 51 połączyły siły przy promocji gier survival-horror

Warszawa, 08.10.2019 (ISBnews) - Movie Games i The Farm 51 połączyły siły przy promocji swoich najbliższych premier, podały spółki we wspólnym komunikacie. 16 października na rynek trafi "Chernobylite" (The Farm 51), dzień później premierę będzie miała gra "The

Ten Square Games miał 18,15 mln zł zysku netto, 22,1 mln zł EBITDA w III kw.

marketingowych w październiku jest związane z sezonowością rynku - dużo większymi nakładami na marketing ze strony e-commerce w okresie przedświątecznym, a co za tym idzie coraz wyższym jednostkowym kosztem pozyskania użytkownika, wyjaśniono. Gra "Let's Fish" wygenerowała

Branża reklamowa pod lupą urzędu antymonopolowego. UOKiK wszczyna postępowanie przeciwko SKM SAR

widzenia decyzje biznesowe przy zachowaniu realnych warunków konkurencyjnej gry rynkowej" - tłumaczą przedstawiciele SKM SAR. Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR zrzesza 130 agencji reklamowych i firm marketingowych. Za naruszenie ustawy antymonopolowej grozi mu kara w wysokości do 10 proc

Gaming Factory planuje debiut na GPW w 2020 r., chce wydawać 10 gier rocznie

Warszawa, 17.10.2019 (ISBnews) - Gaming Factory zaprezentował strategię rozwoju i ogłosił najbliższe plany. Model spółki zakłada produkcję własnych tytułów oraz wydawanie w ciągu roku około 10 gier. Wśród kluczowych założeń Gaming Factory jest m.in. poszukiwanie projektów o

Movie Games: Gra 'Lust From Beyond' zadebiutuje na platformie Steam 24 IX

Warszawa, 23.07.2020 (ISBnews) - Gra "Lust From Beyond" zadebiutuje 24 września na platformie Steam, podało Movie Games. "Jest nam bardzo miło poinformować graczy oraz inwestorów o dacie premiery wyczekiwanego 'Lust From Beyond

Gaming Factory ma licencję na wydanie 'World War 2 - Bunker Simulator'

Warszawa, 03.12.2019 (ISBnews) - Gaming Factory pozyskało licencję na wydanie "World War 2 - Bunker Simulator", podała spółka. To kolejny tytuł w portfolio studia związany z tematyką bitewną. Gra w pełnej wersji będzie dostępna w II połowie 2020 roku. Producentem

Ten Square Games miał szacunkowo 49,7 mln zł przychodów w II kw. 2019 r.

sukcesu - w czerwcu wypłaciliśmy, pierwszą w trakcie naszej obecności na GPW i od razu najwyższą w historii spółki dywidendę. Nasza flagowa gra ? Fishing Clash jest cały czas rozwijana, na bieżąco monitorujemy jej performance i wprowadzamy nowe elementy i ulepszenia. Wild Hund i Let's Fish przynoszą

Asmodev chce zadebiutować na NewConnect jeszcze w tym roku

efektywniejszy model, który pozwala nam ograniczyć koszty produkcji do około 100 tys. zł na tytuł. Wszystkie działania marketingowe i dystrybucyjne są po stronie wydawcy" - dodał Jodłowiec. Debiutancka gra produkcji Asmodev, "Infernal Radiation", łączy elementy

Noble Securities: CD Projekt sprzeda 23 mln kopii gry 'Cyberpunk 2077' w 2020 r.

mln zł, a do premiery ta kwota może urosnąć do 284 mln zł samej tylko wersji singleplayer. Licząc razem z budżetem marketingowym, całkowity koszt gry może przekroczyć 700 mln zł. Zakładam sprzedaż 23 mln kopii CP2077 w 2020 roku, co jest wolumenem ok. 10% niższym niż wygenerowany przez RDR2 [Red Dead

Huckleberry Games przeprowadzi całkowity rebranding działalności

, stworzyć nowe produkcje" - dodał Modro. Obok działalności produkcyjno-wydawniczej gier, nowa spółka zamierza świadczyć działania agencyjne z zakresu marketingu gamingowego. W szczególności doradztwa biznesowego, planowania i prowadzenia kampanii marketingowych oraz PR-u gier

Bloober Team ma umowę z Aspyr Media na dystrybucję gry 'Observer'

Warszawa, 27.07.2016 (ISBnews) - Bloober Team podpisał z Aspyr Media Inc.umowę wydawniczo-dystrybucyjną oraz marketingową dla gry "Observer", podała spółka. Współpraca z wydawcą będzie obejmować dystrybucję cyfrową jak i pudełkową gry, na

CI Games miało 2,88 mln zł straty netto, 1,05 mln zł zysku EBIT w 2019 r.

zdecydowana większa część kosztów sprzedaży (zwłaszcza marketingowych) została poniesiona w całym 2019 r. Koszty wytworzenia sprzedanych produktów wyniosły 29 mln zł w 2019 r. (17,2 mln zł w 2018 r.) z czego największa część stanowiła amortyzację gier 'SGWC' i 'SGW 3', koszty produkcji fizycznych nośników

Klabater chce wydać wersję konsolową gry 'Crossroads Inn' w 2020 r.

. Gra znalazła się w gronie 20 najlepszych produktów wydanych w październiku na platformie Steam, biorąc pod uwagę przychód uzyskany w ciągu pierwszych dwóch tygodni od premiery, podano. "Traktujemy ten wynik w kategorii dużego sukcesu, tym bardziej, że nasza produkcja

BoomBit odnotował 3,66 mln zł przychodów w listopadzie

;. "21 listopada br. miał miejsce globalny launch naszej długo oczekiwanej gry - 'Archery Club'. Dane dotyczące monetyzacji i konwersji pokazują, że gra ma znacznie większy potencjał niż Darts Club. Świadczą o tym wyniki - od debiutu gra zanotowała ponad milion pobrań i znalazła się w rankingach Top10

Ultimate Games ma umowę licencyjną z Discovery dot. gry 'Naked and Afraid'

. "W ramach podpisanej umowy licencyjnej licencjodawca zobowiązał się do prowadzenia intensywnych, długotrwałych, zakrojonych na szeroką skalę działań marketingowych, obejmujących m.in. reklamy telewizyjne emitowane na kanałach należących do licencjodawcy, obecność gry w programach licencjodawcy

Bloober Team chce stałe zwiększać przychody z 'pikami' w miesiącach premier

Warszawa, 14.08.2019 (ISBnews) - Bloober Team szykuje "ostre" uderzenie marketingowe i promocyjne gry "Blair Witch" na targach Gamescom i PAX Prime i liczy na sukces tytułu, poinformował prezes Piotr Babieno. Spółkę interesuje stały, stabilny wzrost

Kool2Play celuje w early access gry Uragun w IV kw.

Warszawa, 10.06.2019 (ISBnews) - Kool2Play planuje wprowadzenie gry "Uragun" do early access w IV kw. br., a wcześniej - intensywną kampanię marketingową, poinformował ISBnews prezes Marcin Marzęcki. W najbliższych latach studio ma produkować 1-2 ambitne gry z gatunku

Moonlit planuje 3 premiery w 2019 r., ma w produkcji łącznie 7 tytułów

ISBnews prezes Michał Gardeła. "W bieżącym roku planujemy trzy premiery: 'Deadliest Catch: The Game'. Jest to gra na licencji Discovery, oparta o serial o tym samym tytule. Planujemy przeprowadzić kampanię crowdfundingową, jej przebieg może wpłynąć na rozmiar produkcji, a w

7Levels ma umowy ws. wydania 2 gier na Nintendo Switch na rynku azjatyckim

Warszawa, 23.09.2019 (ISBnews) - 7Levels ma dwie umowy z Circle Entertainment Limited z siedzibą w Chinach w zakresie wydania, marketingu i dystrybucji gier: 'Jet Kave Adventure' oraz 'Golf Peaks' na platformę Nintendo Switch na rynku azjatyckim, podała spółka

Huckleberry Games wstrzymał prace nad grą 'Edengrad'

Android w sklepie Google Play. Na dzień publikacji niniejszego raportu gra nie stała się sukcesem sprzedażowym. Doświadczenie zdobyte przy okazji prac nad tą grą zostanie wykorzystane przy pracach nad kolejnymi tego typu produkcjami spółki" - czytamy dalej. Ponadto zarząd

Carbon Studio przydzielił wszystkie akcje nowej emisji i pozyskał 2,7 mln zł

inwestorów i wszystkie akcje nowej emisji znalazły nabywców, dzięki czemu pozyskaliśmy 2,7 mln zł. Środki te przeznaczymy w większości na produkcję nowej gry z gatunku VR Fantasy oraz działania marketingowe związane z jej promocją" - skomentował prezes Błażej Szaflik, cytowany w komunikacie

Starward Industries zadebiutuje na NewConnect w środę

atompunk, deweloper szacuje na 500-700 tys egzemplarzy, w ciągu roku od wieloplatformowej premiery. "Gra powstaje na silniku Unreal Engine i przeznaczona jest zarówno na 'duże' konsole, jak i komputery osobiste. W lipcu spółka zakończyła realizację siódmego już kamienia

One More Level: Premiera 'God's Trigger' wyznaczona na 18 kwietnia

Warszawa, 28.02.2019 (ISBnews) - Gra "God's Trigger" trafi 18 kwietnia br. do sprzedaży na platformach PC (Steam), Microsoft Xbox One oraz Sony Playstation 4, poinformował One More Level. Dzisiaj rozpoczyna się kampania marketingowa tej produkcji w Europie oraz w

Vivid Games miał wstępnie 0,98 mln zł zysku netto w I kw.

Pocket Mini Golf w kwietniu na Nintendo Switch trafi Gravity Rider, czwarta gra z naszego portfolio. Jesteśmy spokojni o prognozy" - podsumował prezes. Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne

Ten Square Games miał 35,34 mln zł zysku netto, 37,56 mln zł zysku EBIT w I kw. 2020 r.

1Q 2020. Gra "Wild Hunt" jest wspierana niewielkimi budżetami marketingowymi, jednakże większość ruchu jest w tym tytule generowana organicznie. Wzrost przychodów jest natomiast związany z wprowadzeniem nowych eventów i optymalizacją parametrów gry, podano także

One More Level przesunęła premierę 'Gods Trigger' na I kw. 2019 r.

. "Podjęta decyzja o zmianie terminu premiery wynika z wypracowanej w porozumieniu z wydawcą gry - Techland Sp. z o.o. - strategii marketingowej oraz z konieczności dokonania ostatnich finalizacji niektórych elementów projektu. Premiera gry 'God's Trigger' jest planowana na wszystkie platformy

7Levels ruszy z kampanią nowej, dużej gry w najbliższych tygodniach

. Odbiór z ich strony był pozytywny i prowadzimy rozmowy o potencjalnym wsparciu marketingowym w czasie premiery nowej gry" - dodał wiceprezes. W kwestii wspierania pierwszej gry dewelopera "Castle of Heart" Król wskazał, że ruszyła przedsprzedaż jej pudełkowej

ECC Games pracuje nad mobilną wersją gry 'Car Mechanic Simulator Racing'

przeprowadzeniem kampanii marketingowej user acquisition, co mamy nadzieję, przełoży się na zadowalające wyniki sprzedażowe. W związku z produkcją gry i prowadzeniem działań nakierowanych na pozyskiwanie graczy nie wykluczamy możliwości pozyskania dodatkowego finansowania" - powiedział Wątrucki

TSG miało 60,96 mln zł zysku netto, 66,98 mln zł zysku EBIT w I poł. 2020 r.

konsekwentne pozyskiwanie nowych użytkowników dla 'Fishing Clash'. Gra po raz kolejny osiągnęła rekordowe przychody, które w drugim kwartale br. wyniosły 158 mln zł (+88% kw/kw; +266% r/r). Liczba aktywnych użytkowników wzrosła do 7 mln w porównaniu z 3 mln w pierwszym kwartale tego roku i 1,5 mln w

Nie samymi grami żyją fani, a CD Projekt zamierza na tym zarobić. Nowa strategia producenta "Cyberpunka 2077"

- Zmienimy sposób, w jaki komunikujemy i promujemy nasze gry, opierając się przy tym na wnioskach z poprzednich kampanii marketingowych - mówi Adam Kiciński, prezes CD Projektu. Co to znaczy? Studio nie chce już dmuchać balonów do granic wytrzymałości. Przed premierą "Cyberpunka 2077"

CD Projekt miał 17,8 mln zł zysku netto, 20,56 mln zł zysku EBIT w I kw. 2019 r.

: Wiedźmińska Gra Karciana oraz Cyberpunk 2077. W segmencie GOG.com koszty sprzedaży były głównie efektem: wynikającej z udziału w konsorcjum proporcjonalnej części wydatków na promocję Gwinta, działań marketingowych dotyczących serwisu GOG.com, a także poniesionych kosztów transakcyjnych związanych z obsługą

PlayWay: Gra 'House Flipper' zwróciła się w pierwszej dobie sprzedaży na Steam

Warszawa, 21.05.2018 (ISBnews) - Gra "House Flipper" w pierwszej dobie sprzedaży zwróciła wszystkie koszty produkcji i marketingu, podał PlayWay. "Zarząd PlayWay [...] informuje, że gra 'House Flipper', która miała swoją premierę na

Artifex Mundi miało 1,41 mln zł zysku netto, 1,83 mln zł zysku EBIT w I kw. 2020

marketingowych w postaci udziału w targach gier, konferencji, pokazów gier itp., jak również np. utrudnioną dystrybucję gier za pośrednictwem fizycznych nośników. Zarząd spółki przewiduje, że obecna sytuacja może skutkować m.in. zmianami harmonogramów wydawniczych, w szczególności dla największych produkcji"

Ten Square Games miał szacunkowo 42,5 mln zł przychodów w I kw.

- najlepszego w naszej historii pod względem wielkości przychodów ze sprzedaży. Wyniki tego kwartału są też dowodem, że potrafimy cały czas utrzymywać atrakcyjność naszej hitowej gry Fishing Clash, której debiut miał miejsce w październiku 2017. Gra jest przez nas cały czas rozwijana i uatrakcyjniana, m.in

Euro 2020, czyli gra o kasę i młodego widza

, a zysk netto poszedł w górę z 15,3 do aż 26 mln. Z tego wpływy z umów sponsorsko-marketingowych poszły w górę rok do roku aż o 31 proc., do 65,2 mln zł. Można założyć, że praktycznie całość przychodów z tego segmentu przynieśli sponsorzy reprezentacji Polski. Innych zasobów marketingowych PZPN wiele

CD Projekt ma umowę z Namco na dystrybucję ' Cyberpunk 2077' w 24 krajach Europy

tym minimalne nakłady Namco na kampanię marketingową gry, podano także. "Wynagrodzenie spółki z tytułu udzielonej licencji wyliczane będzie na podstawie sumy przychodów Namco pomniejszonych o uzgodnione opłaty dystrybucyjne, koszty i rezerwy związane z dystrybucją i

Klabater ma umowę z Meridiem Games na dystrybucję Big Pharmy w wersji na konsole

działań promocyjnych i marketingowych związanych z tytułem. Big Pharma zadebiutuje w wersji na konsole w grudniu br. "Umowa, którą zawarliśmy z Meridiem Games nadaje hiszpańskiej spółce wyłącznej licencji na korzystanie z gry w wersji na PS4 oraz Nintendo w zakresie

Jujubee ustaliło datę premiery gry 'Kursk' na 7 listopada

Warszawa, 01.10.2018 (ISBnews) - Studio Jujubee ustaliło datę premiery gry ?Kursk" na 7 listopada br., podała spółka. ?Zarząd spółki Jujubee poinformował, że data premiery flagowego tytułu studia 'Kursk' została zaktualizowana. Gra zadebiutuje na

Draw Distance: Premiera 'Ritual: Crown of Horns' w Steam Early Access 17V

Warszawa, 07.05.2019 (ISBnews) - Gra "Ritual: Crown of Horns" autorstwa Draw Distance (marka iFun4all) w wersji Early Access zadebiutuje globalnie na platformie Steam już 17 maja, podała spółka. "Zgodnie z filozofią open developmentu i

Jakie szanse ma CD Projekt w batalii sądowej? Amerykanie łączą pozwy dotyczące "Cyberpunka 2077"

" rzeczywiście nadmuchano balon oczekiwań do granic wytrzymałości, a machina marketingowa była rozpędzona niczym szybkie wozy, z których można skorzystać w grze. Reklamy pojawiły się podczas finałów NBA i zostały wyświetlone na Times Square. Oczekiwania były więc ogromne, natomiast gdy gra

Moonlit ujawni dwa kolejne większe projekty gier do końca roku

przeprowadzimy kampanię na Kickstarter. Zakładamy wydanie na PC do końca 2020, a docelowo na większość platform, w tym VR. Gra będzie miała opcje składania modeli, które pozwolą na elastyczność, co zwiększy potencjał marketingowy. Gra ma naprawdę pozytywny odzew od graczy i myślimy że potężny potencjał

"Cyberpunk 2077" bestsellerem na PlayStation. Czy to będzie ratunkiem dla giełdowych notowań CD Projektu?

, a producent gry uruchomił potężną machinę marketingową, wzbudzając jeszcze większe emocje u przyszłych graczy. Pierwsze recenzje użytkowników starszych konsol były jednak miażdżące. Studio zaczęło przepraszać , zaoferowało zwrot pieniędzy i obiecywało szybką pracę nad łatami poprawiającymi

Movie Games: Ponad 70 tys. chętnych na zakup gry 'Lust From Beyond'

Warszawa, 03.12.2019 (ISBnews) - Movie Games odnotowało ponad 70 tys. graczy oczekujących na premierę gry "Lust From Beyond", podała spółka. Produkcja będzie łączyła symulator kierowcy ciężarówki z grą survivalową. "Wynik ten został

ECC Games miał 0,17 mln zł zysku netto w II kw. 2019 r.

. W sierpniu ECC Games rozpoczęła kampanie marketingowe gry "Car Mechanic Simulator 18". W lipcu do fazy soft-launch-u trafiła gra Ultimate Fishing Simulator 2019, propozycja dla wielbicieli wędkarstwa, która jest kolejną, ulepszoną częścią już dostępnej produkcji "Ultimate Fishing

CD Projekt mocno zainwestuje w marketing Cyberpunk 2077 z własnych środków

(first person perspective - FPP), przy zachowaniu waloru klasycznej gry role-playing (RPG), zwiększy grupę potencjalnych odbiorców. ?Budżet marketingowy będzie znacznie większy niż Wiedźmina 3, ale ostatecznie będzie to wypadkowa uzgodnień z partnerami. Chcemy mocno

Gaming Factory zapowiedziało premierę 'Hotel Afterlife' w IV kw. 2020

znaczącym potencjalne sprzedażowo-marketingowym. Spółka pracuje obecnie nad ponad 20-stoma produkcjami na PC o zróżnicowanej tematyce. W portfolio studia znajdują się symulatory, tycoon-y, gry akcji czy horrory. W grudniu 2019 r. spółka złożyła do Komisji Nadzoru Finansowego (KNF

CI Games: 'Nowa, bardzo ważna' cecha w 'SGW Contracts' możliwa jeszcze w 2020

. Przygotowujemy nową, bardzo ważną cechę gry" - powiedział ISBtech Tymiński. "Wiemy, że o to gracze pytali i to chcieliby bardzo dostać w grze snajperskiej. Nic więcej nie mogę na ten moment powiedzieć. Kampania marketingowa rozpocznie się dopiero w okolicach wakacji i wtedy

Inwestor finansowy obejmie 500 tys. akcji Arts Alliance

Warszawa, 28.07.2020 (ISBnews) - Arts Alliance podpisał umowę inwestycyjną z inwestorem finansowym, działającym również w branży gier internetowych, określającą warunki udzielenia spółce finansowania w drodze objęcia 500 000 akcji serii D, podała spółka

BoomBit odnotował 3,38 mln zł przychodów w październiku

marketingowych, biorąc m.in. pod uwagę ich dotychczasową efektywność, a także performance i cykl życia najważniejszych gier. W listopadzie wydatki marketingowe powinny być wyższe niż w październiku - m.in. ze względu na planowane debiuty. W ostatnich miesiącach roku spodziewamy się również poprawy na poziomie

Klabater przesunął premiery 'The Moonshiners' oraz 'Animal Planet' na 2021 r.

zwiększymy skalę produkowanych gier, m.in z użyciem środków pozyskanych z projektu Game Inn, i zadbamy o ich jeszcze lepsze marketingowe przygotowanie oraz premierę w bardziej korzystnym komercyjnie okresie" - powiedział Michał Gembicki, cytowany w komunikacie. W najbliższych

CD Projekt wydał 60 mln zł na produkcję gier i nowych technologii w I półroczu

. "Od strony marketingowej pierwsze półrocze spędziliśmy na intensywnych przygotowaniach do kampanii promocyjnej, a w szczególności do czerwcowych targów E3. Dzień przed targami zaprezentowaliśmy składy pudełek z grą, ogłosiliśmy datę premiery oraz udział Keanu Reevesa. W tym samym momencie

Zapisy na 180 tys. akcji Kool2Play po 14 zł/szt. rozpoczynają się dzisiaj

. Ponadto spółka chce przeznaczyć pozyskane środki na rozwój swojej bieżącej działalności operacyjnej oraz podmiotu wchodzącego w skład grupy kapitałowej - agencję marketingową Kool Things. Prezes zapowiedział, że early access gry "Uragun" przewidziany jest w III

Creepy Jar: Ponad 400 tys. osób czeka na zakup pełnej wersji gry 'Green Hell'

. "Jesteśmy na finiszu. Gra byłaby już skończona, ale postanowiliśmy jeszcze bardziej zwiększyć jej atrakcyjność i przenieść się na silnik Unity 2018. Pozwolił on osiągnąć efekty niemożliwe na poprzedniej wersji silnika, zwłaszcza, jeśli chodzi o tryb 'story', ale również poprawić wydajność. Jesteśmy

Ultimate Games: Wishlist outstanding w sklepie Steam wynosi 772 tys. graczy

gier na platformie PC, a przyrost wishlisty od czasu ostatniego raportu w tym zakresie wyniósł ok. 93%" - czytamy w komunikacie. Tak znaczący przyrost związany jest m.in. z wzmocnieniem działań marketingowych w zakresie budowania wishlist, a także przejęciem wielu nowych

Nie tylko "Cyberpunk 2077". Głośno o polskiej grze powstałej przy wsparciu Microsoftu

wewnętrzne studio tego giganta i mamy pełne wsparcie technologiczne i marketingowe, dzięki któremu o "Medium" jest głośno na całym świecie - mówi Piotr Babieno, prezes Bloober Team. To wszystko jest przeliczalne na konkretne kwoty. Budżet gry zamknął się w 12 mln dol., podczas gdy pierwotnie

Ten Square Games miał szacunkowo 67,9 mln zł przychodów w III kw. 2019 r.

wzrosły o ok. 92%. W szacunkowej kwocie przychodów 57,7 mln zł zostało wygenerowanych przez grę "Fishing Clash", co stanowi 85% skonsolidowanych przychodów, podano. "W związku z rozwojem gry i zapowiadanym skalowaniem budżetów

PrimeBit Games: Gra 'Magic Nations' zadebiutuje na smartfonach w sierpniu

Warszawa, 25.06.2019 (ISBnews) - PrimeBit Games wyda grę "Magic Nations" na telefony komórkowe dla systemu Android na 2 sierpnia, a iOS - na 16 sierpnia br., podała spółka. Równocześnie z premierą studio rozpocznie kampanię marketingową, której budżet wyniesie ok. 0,6

"Cyberpunk 2077" wraca do sklepu PlayStation. Czekał na to pół roku

. Hucznie zapowiadana gra zbierała świetne recenzje wśród użytkowników lepszego sprzętu, ale zmiażdżyli ją gracze korzystający z konsol starszej generacji. Co więcej, Japończycy stwierdzili, że osoby, które już kupiły grę, ale są niezadowolone, będą mogły odzyskać pieniądze. I tak zrobiło się niezłe

CI Games ustaliło cenę emisyjną akcji serii H na 0,9 zł

powiększenie wewnętrznego zespołu deweloperskiego, wsparcie działań marketingowych oraz rozszerzenie portfolio wydawanych gier o nowe tytuły. CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive). (ISBnews)

Spółka zależna PlayWay podpisała umowę na wydanie gry 'Phantom Doctrine'

postanowieniami umowy, wydawca zobowiązał się do wydania gry 'Phantom Doctrine' na następujących platformach: PC, PS4 oraz Xbox 1" - czytamy w komunikacie. Wydawca będzie odpowiedzialny za działania marketingowe wspierające sprzedaż gry, w kanałach sprzedaży podlegających umowie

PlayWay: Agony, Agony Unrated sprzedały się w 90 tys. na PC i 60 tys. na konsole

tym, że gra została skutecznie poprawiona względem podstawowej wersji Agony, podano także. "Dwa kolejne zapowiedziane tytuły - Paranoid i Succubus zostały ciepło, i z dużym zainteresowaniem, przyjęte przez graczy i media. Wishlisty obu gier są na zbliżonym poziomie i

Gaming Factory przydzieliło wszystkie akcje w IPO i pozyskało ponad 17 mln zł

', 'Big Battle and Defence Simulator' oraz 'Knight Simulator'" - dodał Adamkiewicz. Wishlisty wszystkich tytułów gier z portfolio Gaming Factory wynoszą obecnie ponad 400 tys. zapisów. Największą listę, ok. 50 tys. osób, posiada Bakery Simulator. Gra powinna ukazać się pod

QubicGames wyda co najmniej 24 gry w bieżącym roku

Premium Indie Game Publisher'a - to dwa filary nowej strategii QubicGames na najbliższe lata. Tylko w 2019 r. spółka chce wydać co najmniej 24 gry. Firma zdradziła również szczegóły kampanii marketingowej z okazji 15-lecia istnienia" - czytamy w komunikacie. "Rok 2018