technologia wideo

NCBR ogłosiło program sektorowy GameINN, przeznaczy 100 mln zł

przeznaczył 100 mln zł. "Sektor producentów gier wideo to nasza wizytówka na świecie. Sukces polskich technologii i produktów z branży kreatywnej na globalnym rynku to jednak nie tylko powód do dumy. To realne korzyści dla naszej gospodarki oraz – jak pokazują tematy projektów realizowanych

Bloober Team otrzyma do 20,16 mln zł dofinansowania z MCP na nową technologię

technologii niezbędnej do tworzenia gier fabularnych z gatunku horror/thriller", podała spółka. "Maksymalna wartość dofinansowania wynosi 20 160 500 zł, a całkowita wartość projektu: 38 116 130 zł" - czytamy w komunikacie. Umowa została podpisana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego

Carbon Studio powołało spółkę zależną Iron VR do produkcji mniejszych gier VR

specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych

Carbon Studio: Koszty gry 'The Wizards - Dark Times' zwróciły się w 2 miesiące

. Władze spółki rozpoczęły rozmowy z domami maklerskimi oraz kancelariami prawnymi, które będą odpowiedzialne za przeprowadzenie całego procesu, przypomniano. Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC

Bloober Team ma zgodę USPTO na udzielenie ochrony patentowej wynalazku

.  Spółka podała, że uzyskanie patentu w USA jest potwierdzeniem innowacyjności jej technologii na najbardziej konkurencyjnym rynku IT.  "Patentowanie rozwiązań informatycznych oprócz zabezpieczenia praw intelektualnych należących do spółki ma również bardzo praktyczny, a w wypadku

Spółka zal. PlayWay uruchomi platformę blockchain Need for a Game Idea

Warszawa, 14.07.2020 (ISBnews) - PWay - spółka zależna PlayWay - planuje w najbliższych miesiącach uruchomienie międzynarodowej platformy Need for a Game Idea, wykorzystującej technologię blockchain, podał PlayWay. Platforma będzie umożliwiała: 1. zgłoszenie przez każdego spełniającego

Haitong Bank: Wpływy z najbliższej aukcji 5G w Polsce moga wynieść ok. 2 mld zł

potencjał monetyzacji technologii 5G na masową skalę. Zdaniem analityków Haitong Banku, w pierwszej kolejności na 5G zyskają przede wszystkim producenci sprzętu sieciowego i smartfonów. "Nadchodząca aukcja pasma 3,5GHz jest oczekiwana przez telekomy, ponieważ zwiększy pojemność sieci

CD Projekt wydał 25 mln zł na projekty w I kw., 400 osób pracuje nad Cyberpunk

Warszawa, 24.05.2019 (ISBnews) - CD Projekt wydał na produkcję gier i nowych technologii 25 mln zł w I kw. 2019. W efekcie, skumulowane saldo nakładów na projekty przekroczyło łącznie 264 mln zł. W produkcję gry Cyberpunk 2077 zaangażowanych jest ponad 400 osób. "W pierwszym kwartale

Bloober Team ma umowę o współpracy z Epic Games

Warszawa, 05.08.2020 (ISBnews) - Bloober Team podpisał umowę z Epic Games, czołowym amerykańskim producentem gier, technologii i zarządzającym sklepem Epic Store, podała spółka. Na podstawie umowy spółka uzyskała niestandardowe warunki licencji dotyczącej silnika Unreal Engine 4 dla wielu tytułów

NCBR: W ramach 4. konkursu GameINN przyznano 154,38 mln zł dofinansowań

zainicjowany przez Porozumienie Polskie Gry. Odpowiednio przygotowana agenda badawcza programu sprzyja zgłaszaniu ciekawych i ambitnych propozycji. Program pozwala rodzimym innowatorom realizować nowatorskie projekty w obszarach takich jak m.in.: projektowanie i wzornictwo w zakresie gier wideo, zastosowania

Carbon Studio: Debiut gry 'The Wizards - Enhanced Edition' VR w Azji 30 kwietnia

. Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus,HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu

Carbon Studio ogłosi datę premiery 'The Wizards - Dark Times' w kwietniu

VR. Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus,HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium

PwC: Rynek mediów i rozrywki w Polsce sięgnie niemal 14 mld USD w 2023 r.

streamingowe dostarczające treści wideo przez internet bez potrzeby opłacania abonamentu za telewizję kablową lub satelitarną (16,6%), dostęp do internetu (11,5%), gry wideo (6,2%) oraz reklama internetowa (5%)" - czytamy w komunikacie. "W ostatnich latach w Polsce dynamicznie rozwijał się segment

Red Dev Studio: Premiera 'Drill Deal: Borehole Alpha' na PC 10 sierpnia

zaimplementowało zaawansowaną mechanikę gry - budowę i rozbudowę budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie załogi czy zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach. Rolę wydawcy projektu pełni spółka Ultimate Games.  Red Dev Studio kontynuuje także przygotowania do

PSP: Płatności BLIK będą dostępne dla klientów Nest Banku od III kw. br.

Polsce umożliwił zakładanie konta przez wideo rozmowę z konsultantem. Obecnie bank skupia się na dostarczaniu usług ułatwiających klientom prowadzenie biznesu online - między innymi narzędzi do obsługi faktur czy zakładania i prowadzenia sklepu internetowego, zaznaczono.  BLIK to ogólnokrajowy

Spieszmy się kochać ekrany smartfonów. Technologia, która je zastąpi, już tu jest

Spieszmy się kochać ekrany smartfonów. Technologia, która je zastąpi, już tu jest

(AR), dzięki której obrazy nakładane są na otoczenie użytkownika, np. meble czy podłogę. Wierzy, że technologia okaże się następną wielką platformą komunikacyjną, która wyśle smartfony, tablety, a pewnie i telewizory, do muzeum. Pomóc mają w tym okulary, które będą wyświetlały cyfrowe hologramy i w

Carbon Studio chce przenieść się na rynek główny GPW w 2021 r.

przeniesienia gier Movie Games do wirtualnej rzeczywistości, przypomniano. Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i

Play rozpoczyna pilotaż sieci 5G w Toruniu

Warszawa, 01.07.2019 (ISBnews) - Play rozpoczyna współpracę z Huawei przy wdrożeniu pilotażu 5G w Toruniu, podał operator. "Play jako pierwszy operator w Polsce daje klientom możliwość przetestowania technologii 5G w rzeczywistych warunkach. Firma dynamicznie rozwija swoją sieć w

Carbon Studio rozpoczyna etap produkcji gry ze świata 'Warhammer: Age of Sigmar'

Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu

Carbon Studio zadebiutuje na NewConnect w środę

w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i

CD Projekt: Istotne nakłady zw. z Cyberpunk 2077 'w najbliższych kwartałach'

kolejnych okresach – w szczególności związanych z produkcją i promocją przyszłych tytułów – w tym w najbliższych kwartałach związanych z wydaniem gry Cyberpunk 2077. Oczekiwany jest również dalszy rozwój skali działalności w ramach segmentu GOG.com, między innymi za sprawą rozwoju technologii i

Carbon Studio zadebiutuje na rynku NewConnect prawdopodobnie w grudniu

wszystkich głównych platformach VR-owych. Projekt trafi na rynek na przełomie 2020/2021, podano także. Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi

Motorola zmodernizuje system komunikacji radiowej dla Służby Więziennej

zostaną wyposażone w nowoczesną technologię MOTOTRBO Digital Mobile Radio (DMR), która zastąpi przestarzałą infrastrukturę analogową. Konsorcjum Aksel i Siltec otrzymało kontrakt na modernizację systemów radiokomunikacji publicznej zgodnie z ustawą z 2016 r. "Program modernizacji Służby Więziennej w

SkinWallet celuje w pozycję globalnego lidera obrotu dobrami cyfrowymi

dobrami cyfrowymi w grach wideo. Głównym rynkiem aktywności spółki jest gra "Counter-Strike: Global Offensive", platforma umożliwia również handel przedmiotami z gry "Dota 2" oraz "Team Fortrest 2", a w kolejnych miesiącach planowane jest uruchomienie możliwości handlu

Red Dev Studio: Zakończenie prac nad 'Grill Deal' planowane na 30 września br.

przyjętych dla prac nad tym tytułem. Zaimplementowana została mechanika gry - budowa i rozbudowa budynków, drzewka technologii i rozwoju, zakupy sprzętu i żywności, zatrudnianie pracowników oraz zarabianie pieniędzy na sprzedaży i kontraktach. Wprowadziliśmy do rozgrywki zdarzenia losowe, jak sztorm

Carbon Studio planuje grę osadzoną w uniwersum 'Warhammer: Age of Sigmar'

. Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu

CD Projekt: Serial 'Cyberpunk: Edgerunners' ma pojawić się na Netfliksie w 2022

na 2022 rok. "'Cyberpunk: Edgerunners' to 10-odcinkowa opowieść o chłopaku z ulicy, który próbuje przetrwać w niebezpiecznym mieście przyszłości omamionym technologią i modyfikowaniem ciała. Żeby przeżyć, postanawia zaryzykować wszystko i zostać jednym z edgerunnerów, wyjętych spod prawa

Carbon Studio: Debiut gry 'The Wizards - Dark Times' VR 4 czerwca

Sigmar". Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu

CD Projekt wydał 60 mln zł na produkcję gier i nowych technologii w I półroczu

Warszawa, 29.08.2019 (ISBnews) - Wydatki Grupy CD Projekt na produkcję gier i nowych technologii w I półroczu 2019 r. wyniosły 60 mln zł, co przełożyło się na skumulowane saldo nakładów na prace rozwojowe na koniec okresu w wysokości 292 mln zł, podała spółka. "Wydatki grupy na

NCBR rozdysponuje 100 mln zł dla branży gamingowej w trzeciej edycji GameINN

wsparcia dla branży gamingowej w Polsce" - czytamy w komunikacie. "Sektor gier wideo to dynamicznie rozwijająca się gałąź polskiej gospodarki oraz branża, w której powstają technologie wykorzystywane także w innych dziedzinach. Jestem pewien, że pieniądze przekazane beneficjentom programu przez

Inwestycje.pl oraz inwestorzy.tv mają połączyć się do końca 2019 r.

. W kolejnych latach będzie kontynuowany proces modernizacji serwisów grupy Inwestycje.pl w tym rozwój działu redakcyjnego, którego celem będzie podnoszenie jakości udostępnianych treści użytkownikom z wykorzystaniem treści wideo. Zostaną również wprowadzone nowe funkcjonalności dedykowane

BCG: We wsparciu innowacji ważny jest efekt mnożnikowy dla wielu sektorów

Warszawa, 08.05.2019 (ISBnews) - Państwo może odegrać istotną rolę w rozwoju tzw. ekosystemu startupów i innowacji. Jednak podczas podejmowania decyzji o wsparciu dla określonych branż, warto uwzględniać efekt mnożnikowy rozwoju technologii czy zasobów ludzkich, ocenił w rozmowie z ISBnews

Asseco DS udostępni szkołom wyższym platformę edukacyjną w chmurze

Asseco Data Systems odpowiedzialny za Pion Rozwiązań dla Biznesu i Edukacji, cytowany w komunikacie. Narzędzie udostępnione jest z wykorzystaniem infrastruktury chmurowej Operatora Chmury Krajowej. Platforma wykorzystuje technologię Google Cloud i jest zintegrowana z narzędziami komunikacyjnymi Google

DataWalk opracował rozwiązanie powiązujące zasoby służb w walce z wirusem

opublikowanym przez nas wideo" - powiedział prezes Paweł Wieczyński, cytowany w komunikacie. Przykładem pierwszych wyzwań w zarządzaniu zasobami może być dostępność sprzętu, ludzi, środków sanitarnych i medycznych dla służb medycznych i mundurowych niosących pomoc i zapewniających bezpieczeństwo

Carbon Studio: Sprzedaż gry 'The Wizards' przekroczyła poziom 100 000 sztuk

-room). Pozwala nam to na usprawnienie komunikacji" - dodała Karolina Koszuta. Carbon Studio specjalizuje się w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus,HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także

SimFabric rozszerzył współpracę z Microsoft Corporation

korzystania z usług streamingu i technologii xCloud. "Zawarty przez SimFabric aneks do umowy z Microsoft Corporation jest kontynuacją rozwoju współpracy między naszymi firmami. Zyskaliśmy dodatkowo możliwość wydawania naszych gier na konsole Xbox One oraz Xbox Series X. W nadchodzącym kwartale planuje

Bloober Team i Satus powołały fundusz inwestujący w gry ze wsparciem NCBR

10 mln zł dołożą inwestorzy prywatni. "Od dłuższego czasu zastanawialiśmy się, w jaki sposób wesprzeć polski sektor gamingowy, a zwłaszcza małe studia, które mają duży potencjał, przy czym brakuje im odpowiednich środków, żeby pracować nad autorskimi projektami i technologiami. Duża część z

Draw Distance liczy na zwiększenie skali projektów dzięki nowej emisji akcji

walne 27 lutego, która ma głosować nad emisją akcji bez prawa poboru. Bez akceptacji głównego akcjonariusza nie byłoby tematu, ale widzi on sens w zasileniu naszych planów. Środki z emisji wsparłyby finansowanie z GameINN, które wykorzystujemy na rozwój własnych technologii do użytku w naszych

Wirtualna wycieczka po GPW [WIDEO 360 w 4K]

Z okazji jubileuszu GPW , redakcja serwisu blogowego Strefa Inwestorów przygotowała we współpracy z GPW specjalny film, w technologii 360, w którym można zobaczyć jej wnętrze. Na wideo #GPW360, w którym dosłownie można rozglądać się w każdą stronę, jest sala notowań, giełdowy dzwonek oraz byk

CD Projekt, dzięki GOG Galaxy, wkracza w świat rozrywki wieloosobowej

Warszawa, 30.03.2017 (ISBnews) - CD Projekt, dzięki technologii GOG Galaxy z firmy skupionej na pojedynczym graczu, wkracza w świat rozrywki wieloosobowej, poinformował prezes Adam Kiciński. „W naszej drugiej działalności – GOG.com zrobiliśmy mało widoczny z perspektywy wyniku

Carbon Studio: Debiut 'The Wizards - Dark Times' na Oculus Quest w I kw. 2021 r.

wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i trwałych przewag konkurencyjnych w ramach obranej

CD Projekt: 'Cyberpunk 2077' ma być gotowy do obsługi nowych generacji konsol

Warszawa, 22.03.2018 (ISBnews) - Gra "Cyberpunk 2077", nad którą pracuje CD Projekt, ma być bardzo zaawansowana i gotowa, by obsługiwać nowe generacje konsol, poinformował prezes Adam Kiciński.  "'Cyberpunk 2077' będzie bardzo zaawansowany. Nasza technologia jest gotowa

Kool2Play celuje w debiut na NewConnect na przełomie 2019 i 2020 roku

cechować się rozległą warstwą fabularną, nawiązującą do wyzwań stojących przed ludzkością w czasach błyskawicznego rozwoju technologii. "Uragun" to pierwsza gra warszawskiego studia Kool2Play, która wyjdzie na platformy stacjonarne. Jej premiera zapowiadana jest jeszcze na ten rok. Produkcja

Grupa AB rozpoczyna współpracę partnerską z Axis Communications w Polsce

digitalizujących rozwiązania analogowe.  Nowy zakres produktów spółki AB obejmie pełną ofertę sieciowych rozwiązań Axis z zakresu bezpieczeństwa, które odpowiadają m.in. za realizację zadań kontroli dostępu, a także monitoring wizyjny i zarządzanie materiałem wideo, w tym zaawansowaną analitykę obrazu

Ranking telewizorów 2020. Jaki kupić telewizor 55 i 65 cali

technologii polega na obliczaniu sygnału wideo między poszczególnymi kadrami, dzięki czemu ruch staje się płynniejszy i bardziej naturalny. Ale czy aby technologia optymalizacji obrazu jest rzeczywiście doskonała? Nie dla każdego. To zależy od naszych upodobań. Do jej zdecydowanych przeciwników należą

CD Projekt Red wdrożył technologie hiperdostępności Veeam

Warszawa, 02.10.2018 (ISBnews) - Studio CD Projekt Red wdrożyło rozwiązanie Veeam Backup & Replication, pomagające utrzymywać ciągłość biznesową organizacji i zapewniać dostępność systemów i zasobów informatycznych studia, podał Veeam Software. "Zastosowanie technologii Veeam Backup

CD Projekt przeniesie 'Gwinta' na nową wersję technologii w najbliższym czasie

Warszawa, 22.11.2017 (ISBnews) - CD Projekt w najbliższym czasie przeniesie grę "Gwint: Wiedźmińska Gra Karciana" na nową wersję technologii, co umożliwi w przyszłości realizację dalszych planów w ramach tego projektu, podała spółka.   "Od strony biznesowej, przez

Ultimate Games i Gaming Factory powołali spółkę do portowania gier na VR

Warszawa, 25.11.2019 (ISBnews) - Ultimate Games wspólnie z firmą Gaming Factory podpisali list intencyjny i powołali nową spółką Ultimate VR sp. z o.o, podało Ultimate Games. Jej główną działalnością ma być przystosowanie gier z portfolio obu firm do technologii wirtualnej rzeczywistości (VR). W

NCBR: W IV konkursie programu GameINN złożono 92 wnioski

konkurencyjności polskiego sektora producentów gier wideo na rynku globalnym w perspektywie do 2023 roku. W ogłoszonym w listopadzie zeszłego roku konkursie na  wsparcie nowatorskich projektów w sektorze gamedev NCBR przeznaczył 100 mln zł. Nabór wniosków - po jego wydłużeniu przez rządową agencję w związku z

Jujubee zaktualizowało plan wydawniczy na 2019-2020, zastąpi dwa projekty nowymi

;Flashout 3" w wersji PC oraz na konsole (premiera na PC planowana jest na 2020 r.) oraz grę o roboczym tytule "Deep Diving Simulator" (PC i VR), bazującą na technologii z Kurska, której premiera na PC planowana jest na II kwartał 2019 r., wymieniono. "Jednocześnie emitent informuje

Motorola Solutions otwiera w Krakowie pracownię innowacji

rodzaju technologie, albo prototypy technologii, które do naszej działalności mogą być wykorzystane w przyszłości" - dodał.  Podkreślił, że tylko część projektów ma szansę zakończyć się sukcesem, ale na tę część spółka liczy. Wskazał też, że powstanie tego rodzaju pracowni ma dla spółki duże

Alior Bank udzielił pierwszego w Polsce kredytu z gwarancją 'Kreatywna Europa'

kreatywnych oraz sektora kultury. Pierwszym klientem Alior Banku, który zdecydował się na kredyt z tą formą zabezpieczenia, jest firma Anshar Studios, producent gier wideo. "Gwarancja 'Kreatywna Europa' ułatwia uzyskanie kredytu i obniża jego oprocentowanie w stosunku do kredytów bez tej formy

Sare planuje zakup 83,35% spółki MarketNews24

Warszawa, 26.06.2017 (ISBnews) - Sare planuje zakup 83,35% udziałów spółki MarketNews24, specjalizującej się w tworzeniu i dystrybucji kontentu oraz treści wideo, podało Sare.  "Zakup miałby dotyczyć 84 udziałów stanowiących 83,35% kapitału zakładowego spółki MarketNews24

Jujubee przedstawiło zaktualizowany harmonogram wydawniczy na lata 2019-2020

obsługą technologii VR. Tytuł będzie sprzedawany jako osobny produkt i oferować będzie pełne wsparcie wirtualnej rzeczywistości (w tym obsługę dedykowanych kontrolerów). 2. Deep Diving Simulator DLC Platformy: PC Data premiery: Trzeci kwartał 2019 r. Dodatkowe informacje: Płatny dodatek do Deep Diving

Pierwsze gry wideo pod patronatem ARP Games ukażą się w tym roku

prezes ARP Marcin Chludziński podczas konferencji prasowej. Minister przedsiębiorczości i technologii Jadwiga Emilewicz podkreśliła, że według szacunków, do końca 2019 r. wartość rynku gamingowego może wynieść ponad 2,2 mld zł. Swoje prace przedstawiło 10 zespołów przygotowujących gry wideo. "

Erne Ventures przejął EBC Solicitors, aby uruchomić giełdę kryptowalut

Warszawa, 26.02.2018 (ISBnews) - Fundusz Erne Ventures kupił akcje w EBC Solicitors, aby inwestować w technologię blockchain oraz kopalnię kryptowalut, poinformowała spółka. "Nabycie akcji jest podyktowane dążeniem do wykorzystania potencjału inwestycyjnego grupy kapitałowej EBC Solicitors

ARP stawia na polskie gry wideo. Rząd będzie wspierać twórców

mln zł, z czego 80 mln zł w tym roku. Jego celem jest wsparcie rozwoju sektora producentów gier wideo poprzez opracowanie i wdrożenie innowacyjnych produktów i technologii o wysokim potencjale komercyjnym i międzynarodowym zasięgu. Pieniędzy nie będzie można za to wydać na bieżącą produkcję gier

Jujubee miało 2,27 mln zł straty netto, 8,21 mln zł zysku EBIT w IV kw. 2018 r.

(premiera na PC planowana jest na 2020 rok) oraz grę o roboczym tytule Deep Diving Simulator (PC i VR) bazującą na technologii z „KURSKA", której premiera na PC (platformę Windows) planowana jest na kwiecień 2019 r. Podstawowa cena tytułu została ustalona na poziomie $19.99 / 16.99€ / 59.99

Movie Games ma umowę z R. Lewandowskim ws. powołania spółki produkującej gry

co dzień. Sam rynek związany z nowoczesnymi technologiami, w tym rynek gier komputerowych, obserwuję od dłuższego czasu i widzę ogromny potencjał w tym segmencie. Współpraca z Movie Games to dodatkowo możliwość pokazania piłki nożnej od kuchni i będziemy to robić jako pierwsi" - powiedział

Carbon Studio przydzielił wszystkie akcje nowej emisji i pozyskał 2,7 mln zł

w tworzeniu i wydawaniu gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów technologii XR: Oculus, HTC Vive, PlayStation VR, Microsoft VR, Samsung Gear VR, Xiaomi VR, a także komputery PC i konsole. Spółka tworzy wysoko oceniane gry wideo w modelu premium. W celu uzyskania istotnych i

Grupa Sare zmieniła identyfikację wizualną i nazwę na Digitree Group

danych oraz odpowiedzialna za generowanie leadów sprzedażowych, VideoTarget - sieć reklamy wideo, Cashback services - serwis cashbackowy, a także Adepto, odpowiadająca za generowanie leadów dla branży finansowej oraz dwie nowe spółki, przejęte przez SARE w 2018 r., zajmujące się usługami dla e-commerce

PAIH ma umowę z konsorcjum na przygotowanie content management na Expo w Dubaju

multimedialnych (materiału wideo oraz animacji). Prace były oceniane przez sąd konkursowy, złożony z ekspertów rynkowych, przedstawicieli resortów oraz członków Zespołu EXPO 2020 Dubai w PAIH, podano w materiale. "Przed uczestnikami konkursu stało trudne zadanie opracowania intrygującej opowieści o

R22 wdroży w Polsce SMS-y nowej generacji razem z Google

technologii RCS. Spółka zależna SerwerSMS.pl, która otrzymała od Google dostęp do Early Access Program, przeprowadzi weryfikację i udoskonalanie nowego rozwiązania na terenie Polski i Rumunii. Grupa cały czas poszukuje nowych partnerów, by usługa mogła być dostępna jak najszybciej, podano także. "

Energa zainstalowała inteligentny system parkowania w Gdańsku

Warszawa, 22.11.2018 (ISBnews) - Energa Oświetlenie wspólnie z firmą Comarch, dostawcą technologii, zainstalowała w Gdańsku inteligentny system parkowania, który ma ułatwić kierowcom znalezienie wolnego miejsca parkingowego, zmniejszyć ruch pojazdów i powstawanie korków, podała spółka. Tę nową

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

Warszawa, 10.04.2020 (ISBnews/ISBtech) - Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 6-10 kwietnia br. BIZNES I FINANSE: RYNEK Cyfryzacja: Asseco obserwuje zwiększone zainteresowanie digitalizacją, szczególnie w sektorze

Plus szykuje się do wprowadzenia do oferty usług głosowych bazujących na LTE

. Zaprezentował też pierwszy w Polsce i pierwszy na tak duża skalę w Europie pokaz rozsiewczej transmisji wideo poprzez sieci bezprzewodowe w technologii LTE Broadcast (eMBMS)" - czytamy dalej. Polkomtel i Cyfrowy Polsat to zintegrowana grupa medialno-telekomunikacyjna kontrolowana przez Zygmunta Solorza

ARP: Przejście Polski do '4.0 industry' wymaga systemowych rozwiązań

zarządczej, wyłanianie talentów i zespołów, które tworzą innowacyjne rozwiązania, podatkowe ulgi na zakupy rozwiązań cyberbezpieczeństwa dla urządzeń Internetu rzeczy, wprowadzenie wymogu posiadania strategii robotyzacji i wdrażania rozwiązań Przemysłu 4.0. ARP przygotowała program dla sektora technologii

CD Projekt: Dodatek do 'Gwinta' i zakończenie betatestów w 2018 roku

"Gwinta" na nową technologię oznacza, że zespół pisze unowocześnioną wersję własnej technologii gameplay'owej, która "pozwoli rozwijać 'Gwinta' o nowe funkcjonalności zaplanowane na 2018". Zaznaczył, że główny silnik gry to nadal Unity. W kwestii odbioru "Gwinta" w

4FunMedia miało 13,11 mln zł straty netto w 2019 r.

reklam telewizyjnych przy utrzymaniu niższej bazy kosztowej, odbudowę pozycji rynkowej przez agencje reklamowe, a przede wszystkim dynamiczny wzrost spółki Screen Network S.A. który dzięki inwestycjom w rozwój sieci nośników ekranowych i technologię jakie poczyniono w 2019 roku, miał umocnić się na

UPC Polska zwiększyło bazę klientów o 6 200, cyfr. subskrypcji o 17 000 w I kw.

oraz dodatkowych korzyści klientom i społecznościom, zaoferowaliśmy 'otwarte okna' do 17 kanałów, w tym dostęp do wszystkich programów dla dzieci, a także bezpłatny dostęp do wideo bibliotek czy usług na żądanie (MyPrime, Filmbox, FilmKlub). Aby wesprzeć klientów 60+, stworzyliśmy dedykowaną ścieżkę w

Przegląd informacji ze spółek

świata mody i technologii i zamierza m.in. zwiększyć zatrudnienie w działach związanych z nowymi technologiami. InventionMed zawarł umowę ramową z firmą Proster Company Limited, w wyniku której będzie wyłącznym, autoryzowanym przedstawicielem na terytorium Polski, dystrybuującym testy na COVID-19

CD Projekt miał 175,32 mln zł zysku netto, 180,29 mln zł zysku EBIT w 2019 r.

produkcję gier i nowych technologii, które wyniosły 165 mln zł. Skumulowane saldo nakładów na prace rozwojowe na koniec roku osiągnęło poziom 386 mln zł. "Poza intensywną pracą nad produkcją Cyberpunka, duży nacisk położyliśmy w ubiegłym roku na globalną kampanię promocyjną. Po ogłoszeniu daty

Zamawiasz zakupy do domu przez internet? Tak samo możesz kupić auto

, przechodzi następnie ocenę zdolności kredytowej, której elementem jest weryfikacja w bazach dłużników. E-salon wykorzystuje do tego unikalną technologię, uwzględniającą wybrane przez użytkownika warunki umowy, aktualną cenę zakupu pojazdu, a także określającą rzeczywistą wartość auta po okresie najmu, bo od

infoShare Academy pozyskało 2,2 mln zł, rozwinie platformę edukacji online

platformy edukacji online, która ma umożliwić zdalną naukę programowania. "infoShare Academy wdroży opartą na innowacyjnych technologiach i autorskiej koncepcji platformę online do prowadzenia kursów dla programistów. Uczestnicząc w szkoleniach online, kursant będzie mógł uczyć się o dowolnej porze

EY: Dla 80% Polaków preferowanym miejscem zakupu auta jest salon samochodowy

ograniczyć główne bariery, na które skarżą się klienci. Tutaj z pomocą przychodzi nowoczesna technologia i np. brak możliwości zobaczenia auta w rzeczywistości czy osobistego kontaktu z dealerem można wynagrodzić poprzez inwestycje w rozbudowane konfiguratory pokazujące realnie auto w różnych warunkach czy

Agora objęła kolejne udziały w czeskiej spółce ROI Hunter

Hunter umacnia swoją pozycję na międzynarodowych rynkach - w ostatnim czasie firma otworzyła biuro w Londynie. Dynamicznie rozwija także projekt ROI Hunter Easy, czyli bezpłatne rozwiązanie dla platform e-commerce, dzięki rozpoczęciu współpracy z dostawcami technologii: BigCommerce, Ecwid i

Netia skokowo zwiększyła pojemność swojej sieci transmisyjnej

optyczne o przepływności powyżej 1 Tb/s, a pojemność głównych węzłów wzrosła aż ośmiokrotnie, podała spółka. "Netia posiada jedną z najbardziej rozległych szkieletowych sieci transmisji danych w Polsce. Dzięki realizowanym systematycznie inwestycjom w najnowsze technologie transmisyjne DWDM

UOKiK zgodził się na utworzenie wspólnego przedsiębiorcy przez P4 i Easyhost

technologii FTTP. P4 świadczy w Polsce usługi mobilne w zakresie telefonii głosowej, komunikacji tekstowej, streamingu wideo i transmisji danych. P4 jest spółką zależną Play Communications S.A. z siedzibą w Luksemburgu, która jest współkontrolowana przez Tollerton Investment Limited z siedzibą w Limassol

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

i Konsumentów. Źródło: ISBnews Iron VR: Spółka zależna Carbon Studio, która zajmuje się produkcją oraz wydawaniem gier na platformy dedykowane technologii wirtualnej rzeczywistości, pozyskała nowych akcjonariuszy związanych z branżą gier wideo. W wyniku nabycia przez nich pakietu akcji do spółki

Operator CDA.pl - CWMedia planuje emisję; na NewConnect - na początku 2018 r.

serwisu i wzmocnić nasz udział w rynku. Nasze priorytety to: VOD - chcemy podpisywać nowe umowy licencyjne z dystrybutorami i zwiększać katalog filmów, który już teraz jest jednym z największych w Polsce; SmartTV - planujemy start aplikacji na telewizory obsługujące technologię smartTV; Mobile - do

iFun4All zakłada produkcję do dwóch gier indie rocznie

data. Ten segment nie tylko rośnie, ale i oferuje coraz więcej możliwości wraz z rozwojem technologii. W 2017 r. zakładamy premierę 'Serial Cleaner' i kolejnego tytułu, nad którym obecnie trwają prace koncepcyjne" - powiedział Mielcarek na spotkaniu z dziennikarzami. Wskazał, że spodziewa się

Co zmieniła pandemia koronawirusa? Nowe technologie weszły pod strzechy i korzystają z nich także seniorzy

- Po miesiącu od wprowadzenia stanu epidemiologicznego wyraźnie widoczne jest przyspieszone wdrażanie w życie nowych technologii we wszystkich pokoleniach. Szczególnie starsze osoby oswajają się z obsługą banków online, komunikatorów wideo czy e-zakupami. Młodsze pokolenia przeniosły windowshopping

Elektroniczny sąd Ultima Ratio liczy na kilka tys. wyroków miesięcznie

sądowej, strony mogą przesyłać dowody w formie dokumentów, plików wideo, zdjęcia etc. A arbiter może kontaktować się ze stronami poprzez dedykowany sprawie czat. Takie możliwości udostępnia nasz system informatyczny, w każdym miejscu gdzie jest dostęp do internetu"- tłumaczył Szczepanek

iFun4all zaprezentuje grywalną wersję Blind'nBluff na początku listopada

wiąże się z większym doświadczeniem i umiejętnościami zespołu produkcyjnego oraz nowymi technologiami, jak np. real world data (element rozszerzonej rzeczywistości), podano w komunikacie. "Takie przyspieszenie z projektem znanym pod nazwą Blind'n'Bluff wynika m.in. z bardzo dobrego odbioru gry po

4fun Media kupiła spółkę NaEkranie.pl za 2,48 mln zł

kultury popularnej, głównie książek, filmów, gier i muzyki, a także nowych technologii. Obecnie NaEkranie.pl ma około 2 mln żytkowników miesięcznie i jest drugim najpopularniejszym portalem o tym profilu w Polsce. W pierwszym półroczu 2018 r. spółka miała prawie 1 mln zł sprzedaży i 230 tys. zł zysku

T-Mobile Polska pracuje nad wdrożeniem sieci 5G

, transferujących między sobą ogromne zbiory informacji. Wymagać będą dostępu do sieci szybkiej i bezpiecznej. Odpowiedzią na te potrzeby będzie oczywiście sieć 5G, nad którą już pracujemy" - powiedział Perron podczas kongresu Huawei: Rozmowy o Przyszłości. "Technologia ma ułatwiać nam życie, dlatego

Kalendarium ISBnews

: Prezentacja raportu PwC pt. "Wideo: więcej, szybciej, lepiej. Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo?" -10:00: Podpisanie umów finansowania Trasy Łagiewnickiej z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym i BGK   ŚRODA, 22 marca --10:00: Planowane posiedzenie Sejmu VIII kadencji --10

Kalendarium ISBnews

. wyników --10:00: Spotkanie prasowe Redanu nt. wyników --10:00: Prezentacja raportu PwC pt. "Wideo: więcej, szybciej, lepiej. Jak cyfrowa rewolucja zmienia rynek treści wideo?" -10:00: Podpisanie umów finansowania Trasy Łagiewnickiej z Europejskim Bankiem Inwestycyjnym i BGK  

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

Warszawa, 13.12.2019 (ISBnews/ISBtech) - Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu  9-13 grudnia br. BIZNES I FINANSE: RYNEK B&R: Odsetek respondentów korzystających z ulgi B+R wzrósł trzykrotnie w stosunku do

Ailleron: Citibank wdroży Livebank w 16 krajach regionów APAC i EMEA

Warszawa, 26.06.2017 (ISBnews) - Citibank wybrał produkt Aillerona - LiveBank i planuje wdrożenie wirtualnych oddziałów w 16 krajach z regionów APAC i EMEA, podał Ailleron. "Citibank podpisał umowę na wdrożenie polskiej technologii LiveBank, dzięki której ponad 100 mln klientów banku

iFun4All: Premiera gry 'Ritual' planowana na II poł. 2018 r.

technologii real-world data (RWD), która ukształtuje rozgrywkę w unikalny sposób" - czytamy także w komunikacie. W grudniu 2017 r. iFun4all poinformował, że przewiduje w założeniach strategii biznesowej na 2018 r. wydanie w tym roku dwóch nowych gier. iFun4all to niezależny producent gier wideo

Ekstraklasa zainwestowała w projekty technolog. ponad 30 mln zł w ciągu 2 lat

w tym narzędziu coraz bardziej atrakcyjne materiały wideo, a  także tzw. near live clips. W rezultacie, w naszej aplikacji będzie można oglądać choćby powtórki z bramek krótko po ich strzeleniu. Nasza aplikacja będzie też dla nas bazą do rozwoju w najbliższych latach technologii OTT w naszym

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

Warszawa, 13.03.2020 - (ISBnews/ISBtech) - Poniżej przedstawiamy przegląd najważniejszych wiadomości z sektora telekomunikacja-media-technologie z okresu 9-13 marca br. BIZNES I FINANSE: RYNEK Finansowanie: Firmy i instytuty naukowo-badawcze mogą ubiegać się o dofinansowanie prowadzonych

NCBR przyznał niemal 116 mln zł na rozwój polskiej branży gier w ramach GameINN

programowanie" - powiedział wicepremier, minister nauki i szkolnictwa wyższego Jarosław Gowin, cytowany w komunikacie. "Wspierając rozwój branży gier wideo przyczyniamy się nie tylko do zwiększenia konkurencyjności polskich firm na globalnym rynku, ale także do powstawania technologii i

ARP prezentuje na targach Hannover Messe m.in. SSE i samochód elektryczny Ursusa

z kluczowych polskich spółek wspierających rozwój przemysłu zarówno w branżach tradycyjnych, jak i innowacyjnych technologii aktywnie uczestniczy w tym wydarzeniu. Prezentujemy na Hannover Messe m.in. potencjał inwestycyjny zarządzanych przez nas Specjalnych Stref Ekonomicznych - TSSE Euro-Park

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

usługi operatorskiej sieci teleinformatycznej WAN w zakresie transmisji danych, głosu i wideo poprzez wirtualną sieć szkieletową VPN realizowaną w technologii MPLS w sieci PSG. Całkowita końcowa wartość zamówienia ostatecznie została określona na 4,772 mln zł.   Źródło: spółka LG Electronics

Jujubee pozyskało ponad 1 mln zł dzięki prywatnej emisji

powstania w rosyjskim łagrze i ucieczki jednego z więźniów. Z racji na fabularną niezależność owego rozszerzenia, spółka planuje także jego samodzielną dystrybucję (tj. posiadanie 'Kurska' nie będzie konieczne do nabycia dodatku). Drugi DLC wprowadzi zaś obsługę technologii VR nowej generacji" &ndash