super-express

Martin Stysiak

"Super Express" straszy Marka Kondrata więzieniem za handel alkoholem w sieci. Absurd?

"Super Express" straszy Marka Kondrata więzieniem za handel alkoholem w sieci. Absurd?

Czarne chmury zawisły nad Markiem Kondratem (63 l.) - grzmi piątkowy "Super Express", donosząc, że znany aktor może trafić nawet na dwa lata do więzienia za handel winem w internecie. Czy to możliwe? Tabloid mocno mija się z prawdą, choć faktem jest, że z e-handlem alkoholem są w Polsce problemy. A winna jest stara ustawowa regulująca sprzedaż alkoholu z 1982 roku, gdy o internecie nikomu się nawet nie śniło.

"Super Express" ma przeprosić Kotecką

Fotografię biustu wiceszefowej Agencji Informacji TVP zrobioną dla kampanii do walki z rakiem piersi "Super Express" wykorzystał do tekstu o telewizji. Ma zapłacić za to 80 tys. zł.

Kotecka pozwie "Super Express"

Wiceszefowa Agencji Informacji TVP zapowiedziała pozew przeciwko redakcji "Super Expressu". Kotecka zarzuca "SE" "nieetyczną manipulację" i naruszenie jej dóbr osobistych poprzez publikację jej zdjęcia z nagim biustem.

"Super Express" - świat czeka trzecia rewolucja przemysłowa?

Kryzys finansów na świecie powoduje też załamanie się rynku samochodowego. W tej sytuacji niezbędna staje się pomoc rządów. Przede wszystkim rynek ten wymaga wpompowania w niego znacznych finansów publicznych. Jeśli tak się nie stanie, będziemy musieli liczyć się z jego upadkiem - pisze Rifkin. Wedł

Rada Etyki Mediów i "Super Express" atakują Lisa: Dopuścił się niedopuszczalnej manipulacji

Rada Etyki Mediów i "Super Express" atakują Lisa: Dopuścił się niedopuszczalnej manipulacji

- Temat podjęty przez red. Tomasza Lisa jest niezwykle ważny i mógłby być ciekawym głosem w dyskusji. Tymczasem widz został zmanipulowany nieobiektywnym przekazem - brzmi oświadczenie Rady. Oświadczenie REM ws. programu Tomasza Lisa CZYTAJ Co oburzyło członków REM? Chodzi o jedno z wydań programu

Farfał nie chce już czytać "Gazety Wyborczej"

Farfał nie chce już czytać "Gazety Wyborczej"

To zarządzenie podpisane przez szefa biura zarządu TVP Wojciecha Bosaka wczoraj trafiło do wszystkich tzw. jednostek w telewizji, m.in. do TVP 1, TVP 2, TVP Polonia, Agencji Informacji, biura prawnego i programowego. Bosak tak tłumaczy tę decyzję: - Ze względu na trudną sytuację finansową proszę ws

Polacy pod względem pracowitości drudzy w Europie

Dane europejskiego urzędu potwierdza nasz Główny Urząd Statystyczny: dodatkową pracę ma w Polsce 1 mln 118 tys. osób, jest to 7,9 proc. zatrudnionych. Średnio w tygodniu w biurze czy fabryce spędzają dodatkowo 10,6 godz.- Nie łudźmy się, to nie jest żadna pasja, to twarda konieczność. I niestety wsz

Większość gazet codziennych zanotowała spadki sprzedaży w październiku

Warszawa, 05.12.2013 (ISBnews) - Wśród największych dzienników "Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita" zanotowały spadki sprzedaży w ujęciu r/r w październiku 2013, natomiast wzrost w tym okresie zanotowały "Super Express" i "Parkiet"

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 14,64% r/r w lipcu

). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 156.610 egz., po spadku o 14,64%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zwiększył się o 3,06% do 147.547 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita"

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 16,43% r/r w maju

jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 170.276 egz., po spadku o 16,43%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zmniejszył się o 4,10% do 150.714 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita"

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 15,84% r/r w kwietniu

liczbie 176 884 egz., po spadku o 15,84%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zmniejszył się o 5,64% do 150 209 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem

Prezes SKOK Wołomin: Kasy nie nastawiają się na obsługę spółek

struktura członkowska SKOK-ów i profil ich działalności są nastawione jednoznacznie na obsługę osób fizycznych. Gazda był uczestnikiem debaty poświęconej przyszłości spółdzielczych instytucji finansowych, organizowanej przez "Super Biznes" (dodatek ekonomiczny dziennika "Super Express"

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 18,11% r/r w lutym

liczbie 174 707 egz., po spadku o 18,11%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zmniejszył się o 3,83% do 152 697 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem

Największy spadek sprzedaży w sierpniu miała 'Gazeta Wyborcza'

. Trzeci był "Super Express" (Murator) z wynikiem 150 591 egz. (spadek o 5,72%), a czwarta "Rzeczpospolita" (Gremi Media), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 14,54% do 64 179 egz. (ISBnews)  

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 14,17% r/r w styczniu 2014 r.

należała do „Gazety Wyborczej" (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 187 032 egz., po spadku o 14,17%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się „Super Express" (Murator). Jego wynik w styczniu br. zwiększył się o 3% do 164 056 egz

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 18,72% r/r w grudniu 2013 r.

wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 188 545 egz., po spadku o 18,72%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik w grudniu ub.r. zmniejszył się o 1,64% do 156 249  egz. Oczko niżej znalazła się "Rzeczpospolita"

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 16,59% r/r w listopadzie 2013 r.

średnio w liczbie 190 383 egz., po spadku o 16,59%. Na ostatniej pozycji podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik w listopadzie ub.r. zmniejszył się o 5,23% do 152 289 egz. Oczko niżej znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia

Kuba Wojewódzki odchodzi z Eska Rock. Stacja oszczędza

Kuba Wojewódzki odchodzi z Eska Rock. Stacja oszczędza

Decyzja radia to efekt oszczędności, jakie wprowadził jej właściciel - Grupa ZPR (wydaje także "Super Express" czy "Muratora", należą do niego Polo TV i Eska TV). - Czasy są takie, że rynek reklam radiowych maleje. Zarząd Time musi doprowadzić do rentowności Eskę Rock

Telewizja Trwam zajmie miejsce TVP w naziemnej telewizji cyfrowej

Telewizja Trwam zajmie miejsce TVP w naziemnej telewizji cyfrowej

(fundacja Lux Veritatis), Fokus TV (nadawcą jest TV Spektrum, spółka należąca do ZPR, m.in. "Super Express"), Stopklatka TV (nadawca to spółka Stopklatka kontrolowana przez Kino Polska TV i Agorę - wydawca "Gazety Wyborczej") i TVP ABC (będzie to nowy kanał dziecięcy Telewizji Polskiej

"DGP": Kolejna telewizja tabloidowa

Decyzje już zapadły, a nowy kanał będzie nosił nazwę Super Express TV - powiedział gazecie Zbigniew Benbenek, właściciel Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych, holdingu, w skład którego wchodzą spółki prasowe i radiowe.Zapowiedział w związku z tym duże wewnętrzne zmiany w holdingu. M.in. ma

Eska TV i Polo TV ukarane przez KRRiT za zbyt dużą liczbę reklam

Eska TV i Polo TV ukarane przez KRRiT za zbyt dużą liczbę reklam

w sprawie szczegółowych warunków lokowania produktów.Dlaczego tak mało?Na obu nadawców - Eska TV i Polo TV (należące do Grupy ZPR, tej samej, w skład której wchodzi "Super Express" czy Radio Eska) - nałożone zostały kary po 10 tys. zł. Dlaczego tak mało? KRRiT podkreśla, że wymierzono je

Od połowy lutego dwa nowe kanały w naziemnej telewizji cyfrowej

Od połowy lutego dwa nowe kanały w naziemnej telewizji cyfrowej

kanału nastąpi najprawdopodobniej w kwietniu.Zmiany na multipleksieMiejsce Telewizji Polskiej na pierwszym multipleksie zająć mają cztery stacje: TV Trwam (fundacja Lux Veritatis), Fokus TV (nadawcą jest TV Spektrum, spółka należąca do ZPR, m.in. "Super Express"), Stopklatka TV (nadawca to

Telewizja Polska gotowa zwolnić miejsca na multipleksie już w lutym. Jest warunek

Telewizja Polska gotowa zwolnić miejsca na multipleksie już w lutym. Jest warunek

zwolnić miejsca i nadal płacić. Nie możemy ponieść strat - tłumaczy Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP.Miejsce Telewizji Polskiej na pierwszym multipleksie zająć mają cztery stacje: TV Trwam (Fundacja Lux Veritatis), Fokus TV (nadawcą jest TV Spektrum, spółka należąca do ZPR - m.in. "Super

Sprzedaż większości dzienników spadła w X, zyskuje prasa biznesowa

tabloid "Super Express", a także tytuły biznesowe: "Puls Biznesu" oraz "Parkiet". Średnie "rozpowszechnianie płatne razem" dziennika "Gazeta Wyborcza" wydanego przez notowaną Agorę spadła w październiku o ok. 7,7% r/r i wyniosła 334.517 egz. Tytuł

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' i większości dzienników spadła we wrześniu

Warszawa 05.11.2010 (ISB) - Sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich spadała we wrześniu, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP), opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Do wyjątków należą "Rzeczpospolita" i "Super Express", a także tytuły biznesowe

Od poniedziałku nowy kanał w naziemnej telewizji cyfrowej

do spółki TV Spectrum, która jest pod skrzydłami Grupy ZPR. Grupa ZPR zrzesza m.in. tabloid Super Express, Radio ESKA czy Polo TV. Fokus TV zgodnie z koncesją ma być kanałem edukacyjno-poznawczym. W konkursie na miejsce w naziemnej telewizji cyfrowej brali udział także tacy nadawcy, jak Apella z

Murdoch wprowadza płatne treści w swoim tabloidzie

Piano dołączył "Super Express", ale zamknął tylko część artykułów.Na podobny ruch zdecydował się też inny dziennik - "The Daily Telegraph", choć chce on skorzystać z doświadczeń "The New York Times" i udostępniać bezpłatnie określoną liczbę artykułów miesięcznie (np. 20

Biznes w sieci a ochrona danych osobowych klientów

Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (GIODO). GIODO z kolei może kontrolować prowadzony przez Ciebie rejestr nie tylko w przypadku zgłaszanych mu skarg. (na podst. "Super Express")

Sprzedaż większości dzienników spadła w styczniu, zyskała prasa biznesowa

. „Gazeta Wyborcza" (Agora) plasuje się na drugim miejscu z wynikiem 336 000 egz., co daje spadek o 2,1% w porównaniu do stycznia 2010 roku. Trzecie miejsce zajął „Super Express" (Murator) ze średnim rozpowszechnianiem płatnym razem na poziomie 183 824 egz., czyli mniejszym o 1,2

Murator Ukraina ma nowy tytuł

tys. egzemplarzy. "To magazyn poświęcony projektowaniu, wystrojowi i urządzaniu ekskluzywnych wnętrz" - poinformowała spółka w komunikacie.Murator należy do holdingu ZPR skupiającego m.in. "Super Express" oraz Radio Eska. Jego ukraiński oddział działa od września 2008 r. i wydaje

Czym jest spis z natury?

pozycji…”, - podpis właściciela firmy, - dodatkowy podpis osoby wykonującej remanent (jeśli nie był nią właściciel). Remanent jest również obowiązkowy w przypadku likwidacji firmy. Źródło: "Super Express"

Przed końcem roku przygotuj w firmie roczny bilans

, - kapitał podstawowy, - zysk netto. (na podst. „Super Express”)

Sprzedaż wszystkich dzienników ogólnopolskich spadła w czerwcu r/r

), którego sprzedaż spadła o 11,76% r/r do 384.948 egz. Wydawany przez grupę Murator "Super Express" miał sprzedaż na poziomie 161.993 egz., czyli o 7,36% gorszą niż przed rokiem. Spadki sprzedaży zanotowały też tytuły biznesowe. (ISB) mtd/tom

Krzysztof Ziemiec będzie po chorobie pracował w "Wiadomościach"

pracy Ziemca napisał na początku grudnia "Super Express". Według informacji gazety, dziennikarz otrzymałby kontrakt gwarantujący mu 20 tys. zł. dochodu miesięcznieW czerwcu zeszłego roku dziennikarz uległ ciężkiemu poparzeniu i do końca grudnia miał przebywać na zwolnieniu lekarskim.

Sprzedaż ogólnopolskich dzienników spadła w maju

o 16% r/r do 384 351 egz. Sprzedaż tabloidu "Super Express" o 9% r/r do 167 036 egz. Spadki sprzedaży zanotowały też tytuły biznesowe: "Parkiet" oraz "Puls Biznesu". (ISB) mtd/sg

Zakaz reklamy aptek powinien zniknąć z ustawy refundacyjnej - eksperci

eksperci rynku farmaceutycznego podczas debaty zorganizowanej przez "Super Biznes", dodatek do dziennika "Super Express". "W 26 krajach UE nie ma zakazu reklamy działalności aptek na poziomie aktów prawnych, tak jak występuje to w Polsce. Najwidoczniej uznano tam, że taki zapis

Sprzedaż większości dzienników ogólnopolskich spadła w marcu

Warszawa, 06.05.2011 (ISB) - Sprzedaż wiekszości ogólnopolskich dzienników spadła w marcu w stosunku do stanu sprzed roku, wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy (ZKDP) opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Wyjątkiem jest tabloid "Super Express", a liderem spadków

Stopklatka TV i Fokus TV - dwa nowe kanały w naziemnej telewizji cyfrowej

. Grupa ZPR zrzesza m.in. tabloid Super Express, Radio ESKA, czy Polo TV. Fokus TV zgodnie z koncesją ma być kanałem edukacyjno-poznawczym. W konkursie brali udział także tacy nadawcy, jak Apella z kanałem TV Nowa, TVS, 4fun Media, Media Works, Edusat, TVR i Discovery Communications.Poprzednie konkursy na

Piano Media: wydawcy są zadowoleni ze współpracy

, że padła ona po 11 dniach funkcjonowania systemu.Spółka rozpoczęła pobieranie opłat od polskich czytelników gazet online na początku września. Współpracuje z nią szóstka wydawców prasowych (skupiających m.in. "Polskę", "Super Express", "Forbes", "Murator" oraz

Sprzedaż 'GW' i DGP' spadła, 'Rzeczpospolitej', dzienników biznesu wzrosła w XII

;Dziennik" i "Gazetę Prawną", odnotował w grudniu 2010 r. spadek sprzedaży o 14% do 92.457 egz. Liderem całego rynku pozostaje wydawany przez Axel Springer Polska tabloid "Fakt". Jednak w grudniu jego średnia sprzedaż spadła o 7,3% r/r do 428.559 egz. Jego główny rywal "Super

Sprzedaż większości dzienników spadała w XI, zyskuje 'Rz' oraz prasa biznesowa

sprzedającym się dziennikiem w Polsce pozostał w listopadzie tabloid "Fakt". Jednak jego rozpowszechnianie płatne spadła aż o 11,6% do 410 757 egz. Jego główny rywal "Super Express" osiagnął wynik w wysokości 183 975 egz. co oznacza spadek o 0,2% r/r. (ISB) mtd

Axel Springer nie rozmawia z Mecomem

;Muratoratora" oraz "Super Express"). Wśród zainteresowanych zakupem państwowych udziałów w Rzeczpospolitej był również Axel Springer wydający w Polsce "Fakt" i "Dziennik". Jednak w środę koncern poinformował, że nie złoży oferty.Resort ma ocenić oferty i zaprosić inwestorów

5 mln czy 150 tys. zł, czyli ile na rządowym podręczniku może zarobić Maria Lorek

"Ministerstwo Edukacji zapłaci za napisanie rządowej książki gigantyczną kwotę 5 mln zł" - napisał w sobotę "Super Express", sugerując, że Maria Lorek, główna autorka elementarza, zostanie tym samym najlepiej opłacaną "pisarką" w Polsce. Daleko w tyle zostawić miałaby

Spór o cyfrowe radio. RMF, Eska i inni przeciwni cyfryzacji

Benbenek, szef rady nadzorczej i główny akcjonariusz holdingu ZPR, skupiającego "Super Express", Polo TV, Eska czy Vox FM, ripostuje: - Obecna jakość dźwięku na częstotliwościach UKF jest wystarczająca, a koszt nadawania cyfrowego i wymiany odbiorników jest zbyt wysoki. Jedynym wygranym w tym

Operatorzy IPTV chcą namówić Polaków do oglądania programów na komórkach

pieniędzy pochłonął zakup serwerów, systemu kodowania oraz dzierżawa łączy o wysokiej przepustowości. Jak udało nam się dowiedzieć, marża operatora na najtańszym pakiecie będzie skromna i nie przekroczy złotówki. Nad własną platformą IPTV pracuje również grupa ZPR skupiająca m.in. dziennik "Super

Disco polo to wielki biznes. Kto zarabia na gustach Polaków?

liczy Zbigniew Benbenek, właściciel Zjednoczonych Przedsiębiorstw Rozrywkowych. Firma grupuje wszystkie jego biznesy - m.in. Polo TV, Eska TV (drugie miejsce wśród telewizji muzycznych, w 2012 roku również nie stroniła od teledysków disco polo), Radio Eska, "Super Express", udziały w sieci

TV Trwam i Turner chcą do multipleksu

Eska TV oraz Polo TV (należące do holdingu ZPR, skupiającego m.in. "Super Express" i sieć rozgłośni radiowych Eska); kanał rozrywkowy ATM Rozrywka (projekt notowanej na giełdzie spółki ATM Grupa) oraz kanał informacyjno-publicystyczno-poradnikowy TTV (należący do spółki Stavka, producenta

Nowe tropy w aferze podsłuchowej. Czy Falenta jest szaleńcem? Pięć intrygujących hipotez

Krzysztofa Piesiewicza. Nagrania nie chciała opublikować "Rzeczpospolita", gdzie Nisztor wtedy pracował. Ostatecznie materiał kupił i ogłosił "Super Express". Nie wiadomo, kto przekazał film tabloidowi. Nisztor lubi sam nagrywać i zdobywać nagrania, które potem oferuje różnym redakcjom

Axel Springer nie walczy o Rzepę

Malinowski, dyrektor biura zarządu Inforu, i zapewnia, że rozmowy nie dotyczą sprzedaży Inforu. W grze o "Rzeczpospolitą" pozostają teraz jedynie holding ZPR skupiający Radio Eska, "Super Express" oraz "Murator" i Platforma Medialna "Point Group", wydawca magazynów

Spada sprzedaż dzienników

sposób w październiku rozchodziło się ponad 47 proc. nakładu "Dziennika"). W najmniejszym stopniu z tej formy sprzedaży korzystają tabloidy. "Fakt" - również wydawany przez Axel Springer - nie sprzedał w ten sposób w październiku żadnego egzemplarza, a "Super Express"

Serial o Annie German - "dziwoląg", który rozbił bank

sprzedawał z "Faktem", podczas gdy "Super Express" przygotował specjalny dodatek o artystce. Być może, że wszystko gdzieś lepsze - Nie żałuje pan, że nie chcieliście "Anny German"? - zapytałem menedżera dużej polskiej telewizji. - Czy żałuję, że nie zagrałem w totolotka w dniu

Marek Sawicki: Jestem lojalny, nie mam czasu na gry

miała charakteru wybiórczego. To lećmy dalej: "Super Express" napisał, że stowarzyszenie założone przez Janusza Piechocińskiego i jego żonę dostawało dotacje z instytucji zarządzanych przez ludowców. Państwa Piechocińskich już w stowarzyszeniu nie ma, ale nic nie wzbudza tu pańskich

Trudny rok dzienników

Rynek dzienników ogólnopolskich skurczył się w zeszłym roku o 6,1 proc. Z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że tylko jeden z pięciu największych dzienników ogólnopolskich poprawił swój wynik w 2008 r. To tabloid "Super Express" należący do grupy ZPR

Pierwsze regiony Polski przechodzą na telewizję cyfrową

. - A dlaczego nikt nie zaprasza tam o. Tadeusza Rydzyka? - retorycznie pyta Zbigniew Benbenek, szef holdingu ZPR skupiającego m.in. "Super Express" oraz kanały telewizyjne Polo TV i Eska TV. - Ojciec Rydzyk pozwolił zaoszczędzić rządowi masę pieniędzy na promocję naziemnej telewizji cyfrowej

Awantura o pół miliona

Stadionu. "Super Express" we wtorek krzyczał w tytule, że stadion to "bubel dla trampkarzy za dwa miliardy złotych". Bo na boisku krzywo ustawiono bramkę. To, że ją szybko poprawiono, nie jest już tak atrakcyjne.Jednak w Warszawie powstał - owszem, z opóźnieniem - najnowocześniejszy

Patrycja Kotecka pozywa

200 tys. zł Kotecka domaga się za publikację zdjęcia jej biustu. Pozwanym jest "Super Express", który wykorzystał fotografię sprzed lat, gdy wzięła udział w kampanii społecznej wspomagającej walkę z rakiem.

TV Trwam i cyfrowa koncesja [WSZYSTKO NA TEN TEMAT]

Rada rozstrzygnęła konkurs koncesyjny i obsadziła cztery miejsca w pierwszym multipleksie. Koncesje na nadawanie otrzymały: muzyczne stacje Eska TV oraz Polo TV (należące do holdingu ZPR, skupiającego m.in. "Super Express" i sieć rozgłośni radiowych Eska); kanał rozrywkowy ATM Rozrywka

Ile zapłaciliśmy za gazowy monopol Gazpromu?

;tajne". Ultimatum Gazpromu Gazowe umowy wzbudziły gorące nastroje w sejmowej komisji skarbu, gdy w maju 2011 r. "Super Express" napisał, że w 2006 r. PGNiG zgodziło się płacić drożej za gaz kupowany od Gazpromu i jego szwajcarskiej spółki RosUkrEnergo, a Polska mogła na tym stracić 4 do

Po Euro choćby potop

szykuje się prawdziwa hekatomba. Ale to dopiero po Euro 2012. Ważne, by w ogóle doczekać tego Euro, a łatwo nie będzie, bo wedle GPC trwa seria katastrof kolejowych. Dla zainteresowanych kolejny tekst z tej gazety: "Strzeż się pociągu".Tymczasem "Super Express" wieszczy, że jak nie

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

;Fakt", "Gazeta Wyborcza" i "Rzeczpospolita" zanotowały spadki sprzedaży w ujęciu r/r w październiku 2013, natomiast wzrost w tym okresie zanotowały "Super Express" i "Parkiet", wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl

Mecom chce podnieść kapitał

Presspublice należą do spółki PW Rzeczpospolita, dla której skarb państwa szuka obecnie inwestora. Oferty przejęcia złożyły holding ZPR (właściciel m.in. Radia Eska oraz dziennika "Super Express" i magazynu "Murator") oraz Platforma Mediowa Point Group (wydawca m.in. "Filmu" oraz

Powstaje Axel Ringier, nowy król prasy brukowej

zastanawiające, bo pokazuje, że obie strony chcą odzyskać przynajmniej część gotówki, którą zainwestowały w tej części Europy - komentuje Zbigniew Benbenek, właściciel holdingu ZPR, do którego należą m.in. "Super Express", "Murator" oraz Radio Eska.U sterów nowego przedsięwzięcia stanie 42

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zwiększył się o 3,06% do 147.547 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 6,91% i wyniosła 54.876 egz. Sprzedaż

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

sprzedawało się średnio w liczbie 176 884 egz., po spadku o 15,84%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zmniejszył się o 5,64% do 150 209 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia

Państwo nadal w "Rzeczpospolitej"

brytyjski fundusz inwestycyjny Mecom.Jedynym inwestorem, który prowadził ze skarbem negocjacje w tej sprawie, był holding ZPR skupiający m.in. sieć Radio Eska, dziennik "Super Express" oraz magazyn "Murator". Według naszych informacji jego właściciel Zbigniew Benbenek grał na obniżenie

Czy skarb sprzeda "Rzepę"?

tytułów prasowych w takich krajach, jak Dania, Norwegia, Holandia czy Ukraina.Resort rozpoczął negocjacje w sprawie sprzedaży PW Rzeczpospolita pod koniec kwietnia. Po drugiej stronie stołu ma tylko holding ZPR skupiający m.in. sieć Radio Eska, dziennik "Super Express" oraz magazyn "Murator

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

;Super Express" (Murator). Jego wynik zmniejszył się o 3,83% do 152 697 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 8,09% i wyniosła 57 013 egz. Największy spadek, wynoszący 28,65

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

należała do "Gazety Wyborczej" (Agora). Wirtualnemedia.pl podają, że każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 191 161 egz. "GW" miała jednak największy spadek w zestawieniu, wynoszący 16,52% r/r. Trzeci był "Super Express" (Murator) z

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga pozycja należała do „Gazety Wyborczej" (Agora). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 187 032 egz., po spadku o 14,17%. Na ostatniej lokacie podium uplasował się „Super Express"

Ważą się losy Grada

konflikt interesu. W 2003 r. "Super Express" i tygodnik "Nie" podały, że spółka MGGP SA, w której udziały ma żona Grada, wygrywa przetargi organizowane przez Agencję Modernizacji i Restrukturyzacji Rolnictwa, którą Grad nadzorował jako szef sejmowej podkomisji. O tym, że MGGP SA wciąż

Kto się boi gazet i radia? Nadawanie cyfrowe budzi emocje

"Super Express" oraz Radio Eska, które uruchomiło ostatnio kanał muzyczny Eska TV. I właśnie pokrewieństwo z "Super Expressem" będzie przeszkadzało tej stacji walce o rynek telewizyjny. W podobnej sytuacji są wydawcy innych dzienników - Agora (wydawca "Gazety Wyborczej"

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

ostatniej lokacie podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik w grudniu ub.r. zmniejszył się o 1,64% do 156 249  egz. Oczko niżej znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 13,19% i wyniosła

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik zmniejszył się o 4,10% do 150.714 egz. Na czwartym miejscu znalazła się "Rzeczpospolita" (Gremi Business Communications), której średnia sprzedaż ogółem zmalała w ciągu roku o 9,27% i wyniosła 56.128 egz. Sprzedaż "Dziennika

Więcej chętnych do "Rzeczpospolitej"

czasu - uważa Zbigniew Benbenek, szef rady nadzorczej holdingu ZPR, do którego należą m.in. "Super Express", "Murator" oraz grupa stacji radiowych Eska. - Taki terminarz oznacza, że do transakcji może przymierzyć się jedynie ktoś, kto zastanawiał się nad zakupem udziałów w "

Patrycja Kotecka: Nie mam już siły a przede mną kilka procesów

zadanie demonstrantom. Zupełnie nie wiadomo, jak reagować na takie idiotyzmy - oburza się w rozmowie z "Gazetą Polska".Naga prawda ciosem dla KoteckiejJak przyznaje Kotecka - olbrzymim ciosem było też dla niej zdjęcie, jakie zamieścił "Super Express". W gazecie pojawiła się bowiem jej

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

). Każde jej wydanie w analizowanym okresie sprzedawało się średnio w liczbie 190 383 egz., po spadku o 16,59%. Na ostatniej pozycji podium uplasował się "Super Express" (Murator). Jego wynik w listopadzie ub.r. zmniejszył się o 5,23% do 152 289 egz. Oczko niżej znalazła się "

Ziobro, Kotecka, laptop i CBA

"Super Express". "Dziennik" twierdzi, że Kotecka będzie musiała odejść z TVP ze względu na "związki z CBA".Zapytaliśmy rzeczniczkę TVP, czy to prawda, że prezes TVP zdecydował już o zwolnieniu Koteckiej i dlaczego.Odpisała: "Zespół Rzecznika Prasowego TVP SA nie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Super Express

Super Express – wydawany w Warszawie od 1991 roku dziennik o charakterze sensacyjno-rozrywkowym. Jego pierwszy zespół dziennikarski stanowiła w przeważającej większości dotychczasowa obsada "Expressu Wieczornego". Format tabloidowy. Zasłynął publikacjami dotyczącymi afer politycznych

Nabój 7 x 73 mm Super-Express

7 × 73 mm Super-Express (7 mm Vom Hofe) – skonstruowany w 1931 roku przez Ernesta Augusta Vom Hofe nabój karabinowy przeznaczony do broni myśliwskiej. W momencie powstania najsilniejszy myśliwski nabój kalibru 7 mm. Produkcji tego naboju po II wojnie światowej nie kontynuowano.

Nabój 5,6 x 61 mm Super-Express

5,6 × 61 mm Super-Express – skonstruowany w 1937 roku przez Ernesta Augusta Vom Hofe'a nabój karabinowy przeznaczony do broni myśliwskiej. Nabój przeznaczony był do polowań górskich na sarny i kozice.

Nabój 5,6 x 61 mm R Super-Express

5,6 × 61 mm R Super-Express – skonstruowany w 1937 roku przez Ernesta Augusta Vom Hofe'a nabój karabinowy przeznaczony do broni myśliwskiej. Nabój przeznaczony był do polowań górskich na sarny i kozice.

Gotham (krój pisma)

Gotham – bezszeryfowy krój pisma stworzony w 2000 roku przez Tobiasa Frere-Jonesa, popularny zwłaszcza w Nowym Jorku. Istnieje również "zwężona" wersja tego kroju (znaki są wąskie).W Polsce stosowany jest od 2004 roku w dzienniku Super Express.

Tekst udostępniany na licencji Creative Commons: uznanie autorstwa, na tych samych warunkach, z możliwością obowiązywania dodatkowych ograniczeń. Zobacz szczegółowe informacje o warunkach korzystania.
Zasady zachowania poufności. O Wikipedii. Korzystasz z Wikipedii tylko na własną odpowiedzialność. Materiał pochodzący z Wikipedii został zmodyfikowany poprzez ograniczenie liczby przypisów. Wikipedia® is a registered tradmark of the Wikimedia Foundation.