axel springer polska

is

Agata Młynarska redaktor naczelną magazynu drogerii Rossmann

Agata Młynarska redaktor naczelną magazynu drogerii Rossmann

To efekt wejścia miesięcznika ?Skarb? dostępnego w drogeriach Rossmann pod skrzydła Ringier Axel Springer Polska. Wcześniej Edipresse Polska przejęło gazetę z programem telewizyjnym Kropka TV, która jest do kupienia w Biedronce

UOKiK: "Gazeta Prawna" może się łączyć z "Dziennikiem"

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyraził zgodę na zakup udziałów w spółce Infor Biznes wydającej "Gazetę Prawną" przez niemiecki firmę Axel Springer Polska, wydawcę m.in. "Faktu", "Dziennika" i "Newsweeka".

RUCH wznowił regularne dostawy prasy

'), Ringier Axel Springer Polska (m.in. 'Fakt', 'Newsweek'), ZPR Media ('Super Express'), Agora (m.in. 'Gazeta Wyborcza'), Infor ('Dziennik Gazeta Prawna'), Burda (m.in. 'Gala') czy Polska Press (dzienniki regionalne)" - czytamy w komunikacie. Celem RUCH w restrukturyzacji jest zapewnienie klientom

Przegląd prasy

odzieżowa i obuwnicza w Polsce potrzebują automatyzacji i robotyzacji --XX Konferencja IDM w Bukowinie 5-8 III o kapitale dla infrastruktury i innowacji --Marcin Kapkowski został powołany na wiceprezesa Gaz-Systemu --Ringier Axel Springer ogłosił wezwanie na 100% akcji MZN Property po 1,97 zł szt

Przegląd informacji ze spółek

Azoty - przewiduje wypracowanie kilka milionów złotych zysku netto w 2021 roku, poinformował ISBnews prezes Piotr Hetnar. Pięć związków zawodowych działających w KGHM Polska Miedź zawarło z zarządem porozumienie stron Zakładowego Układu Zbiorowego Pracy (ZUZP), które przewiduje m.in. podniesienie

Alarm bombowy na GPW. Sesja bez zakłóceń

Alarm bombowy na GPW. Sesja bez zakłóceń

w Krakowie, Katowicach i Gdyni, wszystkie Biedronki w Polsce, wydawnictwo Axel Springer, budynek Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji w Warszawie.

Średnia sprzedaż 'Gazety Wyborczej' wyniosła 152,87 tys. egzemplarzy w lipcu

sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostaje „Fakt" (Ringier Axel Springer Polska), a na trzecim miejscu jest "Super Express" (ZPR Media). Według danych, wyraźny spadek w tym okresie zanotował "Dziennik Gazeta Prawna" (Infor Biznes). Z kolei wzrost sprzedaży

Infor PL został jedynym właścicielem spółki Infor Biznes

Warszawa, 07.03.2018 (ISBnews) - Infor PL oraz Ringier Axel Springer Inwestycje (RASI) podpisały umowę, na mocy której spółka Infor PL została jedynym właścicielem spółki Infor Biznes (IB), wydającej "Dziennik Gazetę Prawną" oraz wiele serwisów internetowych, m.in. gazetaprawna.pl

Przegląd prasy

(należy do Ringier Axel Springer), PKO BP i Telewizja Polska zostały oskarżone o przekazywanie danych Europejczyków do Stanów Zjednoczonych.  --Za pieniądze na walkęz gospodarczymi skutkami pandemii Ministerstwo Rolnictwa chce załatwić problem wypłaty środków pomocowych za ubiegłoroczną suszę

Axel Springer i Ringier mogą połączyć siły

170 pism - w Polsce są to m.in. "Fakt", "Przegląd Sportowy" i "Newsweek". Z kolei szwajcarski Ringier wydaje ponad 120 tytułów w Europie i Azji. Nie prowadzi przy tym działalności w Polsce. Do spółki Axel Springer ma wnieść udziały polskich spółek: Axel Springer Polska

Średnia sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 4,4% r/r do 160,35 tys. egz. w XII

średniej sprzedaży ogółem wśród dzienników ogólnopolskich pozostaje "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) z 303 182 sprzedanych egzemplarzy w grudniu (spadek o 3,61% r/r), a na trzecim miejscu jest "Super Express" (ZPR Media), którego sprzedaż ogółem wyniosła 143 819 egzemplarzy (spadek

Naspers szuka chętnego na zakup Allegro - prasa

. Naspers szuka możliwości sprzedaży całości" - powiedziało źródło, pragnące zachować anonimowość, wymieniając wśród potencjalnie zainteresowanych takie portale jak Wp.pl i Onet.pl, który jest kontrolowany przez Ringier Axel Springer - joint venture niemieckiego wydawcy Axel Springer z szwajcarskim

Colliers: Najniższy współcz. pustostanów w Warszawie od 2012 r. w IV kw. ub.r.

w zeszłym roku. Najwięcej powierzchni biurowej wynajęto w strefie Mokotów (36,2%). Do głównych transakcji najmu w IV kw. 2018 należały: nowa umowa Ringier Axel Springer Polska w Trinity Park III (niemal 11,7 tys. m2), nowa umowa WeWork w Browarach Warszawskich (niemal 10,5 tys. m2) oraz wynajęcie

Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania powołani na członków zarządu Agory

zarządzania finansami z blisko dwudziestoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach. Karierę rozpoczął w PricewaterhouseCoopers, specjalizując się w usługach doradztwa i audytu dla podmiotów z sektora nowych technologii, mediów i rozrywki. Od 2012 r. pełnił funkcję CFO w Ringier Axel Springer Polska, a

Coraz więcej chętnych do kupienia Allegro. Na liście m.in. eBay i Alibaba

trzech: chińska grupa Alibaba, amerykański eBay i spółka CVC Capital. Agencja informacyjna Reuters powołuje się jednak na źródło, które twierdzi, że chętnych może być więcej: wśród nich ma być m.in. grupa Wirtualna Polska należąca do Innova Capital, i Onet (Ringier Axel Springer). Jak twierdzi osoba

Przegląd prasy

Warszawa, 12.03.2020 (ISBnews) - Poniżej przedstawiamy wybór najważniejszych informacji z prasy. Rzeczpospolita --Międzynarodowe Stowarzyszenie Transportu Lotniczego ocenia, że pasażerskie linie lotnicze mogą przez koronawirusa ponieść 63-113 mld USD straty --Polska Grupa Lotnicza rozważa

Allegro na sprzedaż. Naspers chce za nie 2,2 mld dol.

należący Ringier Axel Springer. Naspers zarobi na sprzedaży Allegro? Jak twierdzi osoba zbliżona do sprawy, Allegro jest łakomym kąskiem dla koncernów z branży, bo "jest gotowym sposobem na wejście nie tylko do Polski, ale do wszystkich krajów regionu". Założone w 1999 r. Allegro obsługuje

Przegląd informacji ze spółek

ustalonej w wyniku kontroli zaległości w zakresie podatku dochodowego od osób prawnych za lata 2015-2017 oraz odsetek od tej zaległości, podała spółka. EuroRating podwyższył rating kredytowy Santander Bank Polska (Santander BP) do A- z BBB+. Perspektywa ratingu została zmieniona z pozytywnej na stabilną

PiS reaguje na podsłuchaną rozmowę Graś - Kulczyk. Szydło: "Polska aferalna rozwijała się doskonale"

mediach. W oficjalnym stanowisku Axel Springer Polska odpiera zarzuty o politycznym kontekście zmiany naczelnego "Faktu". - Twierdzenie, że były naciski polityków w sprawach dotyczących członków czy szefów redakcji, jest nieprawdą. Te fantazje nie dotyczą "Faktu" ani żadnej innej

Przegląd prasy

mocniejsze odbicie  --KGHM wynegocjował z ukraińskim przewoźnikiem prawie 2-krotnie niższą stawkę za lot Antonowa z Chin do Polski niż np. Niemcy --Nastroje gospodarcze w UE załamały się, a Polacy przodują w sondażu  Parkiet --Przychody domów maklerskich z prowizji giełdowych zaczęły mocno

Przegląd informacji ze spółek

zł na akcję płatne w sierpniu br. oprócz zaliczki 0,45 zł na akcję wypłaconej w grudniu ub.r.), wynika z projektów uchwał na walne zgromadzenie. PZU Życie nabyło 2 000 sztuk obligacji, o wartości nominalnej 1 000 000 zł każda, wyemitowanych przez Polski Fundusz Rozwoju (PFR)  i gwarantowanych

Słabszy rok Axela Springera

Z inwestycji w PIN Group koncern wycofał się w połowie grudnia, kiedy niemiecki rząd ustalił minimalne pensje dla pracowników branży pocztowej. W poniedziałek Axel Springer opublikował wstępne wyniki finansowe za ubiegły rok. Przychody (z wyłączeniem PIN Group) wzrosły o 8,5 proc. i wyniosły prawie

Krynica 2016. Prezes Agory: Prawie 80 tys. płatnych subskrypcji "Wyborczej"

reklamodawców. Ale w branży dyskusja na ten temat trwa. Powody do optymizmu - Ciągle jest popyt na dobre treści. Pytanie, jak je opakować? Transformacja prasy do wersji cyfrowej jest bardzo trudna - powiedziała Edyta Sadowska, prezes Ringier Axel Springer Polska. Jej zdaniem mediom ciężko jest zarabiać w

Przegląd prasy

biznesu dotyczące walki z koronawirusem objęte stawką 0% VAT --BFG zaktualizuje MREL, co zmniejszy niedobory o ponad 25 mld zł w skali sektora --Santander Bank Polska przekazał 2 mln zł na zakup sprzętu do 8 szpitali --PKN Orlen zwiększy produkcję płynu do dezynfekcji do ok. 5 mln litrów w kwietniu

Allegro zostało sprzedane za 3,253 mld dol.

. Nieoficjalnie mówiło się także, że zakup Allegro rozważa Wirtualna Polska (Innova Capital) i Onet (Ringier Axel Springer). Allegro kupią fundusze za 3,25 mld dol. W piątek agencja informacyjna Reuters poinformowała, że Allegro już zostało sprzedane. Nabywcą jest grupa funduszy: Cinven, Permira i Mid Europa

Zarząd PWPW żąda miliona złotych od "Newsweeka". HFPC: To tłumienie krytyki prasowej

uzyskania przeprosin nie będą odpowiadać na pytania dziennikarzy redakcji Ringier Axel Springer Polska. Polska ekspozytura niemieckiej firmy - Tekst pana Krzymowskiego zawierał liczne oszczerstwa i pomówienia pod adresem spółki i członków władz PWPW. Podjęliśmy działania w celu obrony dobrego imienia

Przeglad informacji ze spółek

Medintech GmbH, austriackim dystrybutorem sprzętu oraz rozwiązań medycznych i tym samym rozszerzył ofertę o sprzedaż i dystrybucję produktów służących walce z COVID-19, podała spółka. Infoscan będzie odpowiedzialny za dystrybucję na terenie Polski sprzętu oraz asortymentu niezbędnego do walki z

Przegląd prasy

, których wykorzystanie jeszcze niedawno było powszechnie krytykowane, w dobie pandemii cieszą się popularnością --Wirtualna Polska od dwóch lat chce uzyskać prawo do pokazywania kanału informacyjnego TVN na swojej platformie streamingowej, ale bez powodzenia    ISBnews --Indeks WIG20 wzrósł

Badania internetu wracają do Gemiusa. Zerwana umowa z Gfk Polonia

internetowi w Polsce: Agora (wydawca m.in. Wyborcza.biz), Allegro, Cyfrowy Polsat, Grupa Onet, Grupa ZPR Media, Interia.pl, Polska Press Grupa, Ringier Axel Springer, WP.pl. Sztandarowym projektem PBI jest pomiar widowni internetowej na polskim rynku. PBI realizuje również badania marketingowe ad-hoc i

Sprzedaż 'Gazety Wyborczej' spadła o 8,35% r/r w październiku

Wirtualnemedia.pl. Średnia sprzedaż ogółem dziennika "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) w październiku wyniosła 323.216 egz., co oznacza spadek o 0,32% r/r, wynika z najnowszych danych ZKDP przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Druga pozycja należała do "Gazety Wyborczej" (Agora

Onet.pl ma porozumienie w sprawie przejęcie NK.pl

częścią Ringier Axel Springer Media AG. Należy do niej szereg wiodących polskich przedsięwzięć internetowych, m.in. Onet - największe medium online, serwis randkowy Sympatia.pl, platforma blogowa Blog.pl, lokalizator Zumi.pl, serwis biznesowy Biznes.pl czy serwis video VOD.pl. (ISBnews)  

Grupa Onet złożyła wniosek do UOKiK o zgodę na przejęcie spółki Nasza Klasa

producentami gier (w tym EA, Ubisoft, Wargaming) i oferuje ponad 100 gier. Grupa Onet.pl jest częścią Ringier Axel Springer Media AG. Należy do niej szereg wiodących polskich przedsięwzięć internetowych, m.in. Onet - największe medium online, serwis randkowy Sympatia.pl, platforma blogowa Blog.pl

Przegląd informacji ze spółek

przez PPL, w łącznej kwocie ok. 5,96 mln zł z tytułu pierwszego okresu odsetkowego dla powyższych obligacji, podała spółka. Santander Bank Polska przekazał 2 mln zł na zakup sprzętu medycznego do 8 szpitali tj. w Gdańsku, Krakowie, Lublinie, Poznaniu, Puławach, Wrocławiu i Warszawie, podał bank. PKN

Jak Pieńkowski zrobił interes z Axel Springer

uruchomiony w kwietniu 2006 r. nie osiągnął sukcesu. Głównie za sprawą jego utrzymania Axel Springer Polska zakończył 2008 r. stratą netto w wysokości 48 mln zł, a jego niemiecka spółka-matka musiała zasilić go milionami złotych pożyczki. W 2009 r. polskie ramię Axel Springer przewidywało zmniejszenie straty

Grupa Onet ma zgodę UOKiK na przejęcie serwisu Nasza Klasa

tej pory w ramach Onetu działały trzy dedykowane grom serwisy: gry.onet, gryonline.onet oraz grydlaniej.onet. Onet współpracuje z ponad 30 największymi producentami gier (w tym EA, Ubisoft, Wargaming) i oferuje ponad 100 gier. Grupa Onet.pl jest częścią Ringier Axel Springer Media AG. Należy do

Wątpliwości rozstrzygane na korzyść podatnika. Resort przyspiesza prace

projektu zgodnie wsparły też koncerny medialne i wydawcy: TVP, Polsat, TVN, Bauer, ZPR, Polskie Radio, DGP, Axel Springer, Polityka, Comperia, PolskaPresse, Ströer i Agora. W "Wyborczej" wielokrotnie przekonywaliśmy do tego premier Ewę Kopacz.

Przegląd informacji ze spółek

Wirtualna Polska Holding w ramach akcji "Podaruj Przylbice Szpitalowi" przekaże 1 000 przyłbic, które trafią do 10 szpitali jednoimiennych lub przeznaczonych do walki z koronawirusem, podała spółka. Akcjonariusze BSC Drukarni Opakowań zdecydują o zniesieniu dematerializacji akcji

"Dziennik Polska Europa Świat" wydaje już Infor Biznes

, naczelny "Dziennika" i "Gazety Prawnej". Właścicielem 51 proc. w spółce Infor Biznes jest grupa Infor Ryszarda Pieńkowskiego. Pozostałe 49 proc. są w rękach Axel Springer Polska - poprzedniego wydawcy "Dziennika". Nowy tytuł, który właściciele wydawnictwa chcą uruchomić

Złamać opór fiskusa! Toczy się walka o zmianę przepisów podatkowych

Malinowski. Przedsiębiorcy zgodnym chórem okrzyknęli propozycję takiej zmiany rewolucyjną. Podpisują się pod nią wszystkie organizacje biznesowe. Prezydencki projekt zgodnie wsparły też koncerny medialne i wydawcy: TVP, Polsat, TVN, Bauer, ZPR, Polskie Radio, DGP, Axel Springer, Polityka, Comperia

Springer oddaje "Dziennik" "Gazecie Prawnej"

; zareagowali na decyzję wydawcy bez entuzjazmu. Według nieoficjalnych informacji do dymisji podał się Robert Krasowski, naczelny tytułu. Nie udało nam się z nim wczoraj skontaktować. Kilku innych pracowników złożyło wypowiedzenia. Rzeczniczka prasowa Axel Springer Polska zapowiedziała, że "o decyzjach

PiS nie chce rozstrzygania wątpliwości w przepisach na korzyść podatników

też koncerny medialne i wydawcy: TVP, Polsat, TVN, Bauer, ZPR, Polskie Radio, DGP, Axel Springer, Polityka, Comperia, PolskaPresse, Stroeer i Agora. O szybkie uchwalenie zmian w ordynacji podatkowej, jeszcze w tej kadencji parlamentu, przed wyborami, apelowali do premier Ewy Kopacz i marszałka Sejmu

"Newsweek" sprzedany

właściciel obiecał, że zachowa większość 350-osobowej załogi. - Wnoszę do pisma intelektualną ciekawość i poważne doświadczenie w biznesie - podkreśla Harman. Transakcja nie ma związku z polską edycją "Newsweeka" ukazującą się od 2001 r. Jej wydawcą jest polskie ramię niemieckiego koncernu Axel

Dziennikarze "Dziennika" zakładają związek zawodowy

tytułu wydawnictwa Axel Springer z "Gazetą Prawną" wydawaną przez Infor. Na mocy porozumienia obu stron Infor Biznes będzie nowym wydawcą dziennika, a Axel - mniejszościowym udziałowcem z 49 proc. akcji. Z połączenia tytułów ma powstać nowa gazeta codzienna, która według planów będzie wydawana

Jak Wytwórnia Papierów Wartościowych usiłuje "zmrozić" "Wyborczą"

;komunikował się" z "Newsweekiem". W lipcu tygodnik opublikował o PWPW tekst "Wielki strach w fabryce dokumentów". Przed publikacją w reakcji na pytania dziennikarza PWPW zawiesiła współpracę z mediami wydawcy Ringer Axel Springer i zapowiedziała skargę do Rady Etyki Mediów. Szefów

Repolonizacja mediów krok po kroku. Co planuje PiS?

;, "Tele Tydzień"), radio RMF FM i portal Interia.pl (trzeci pod względem popularności portal w Polsce). Szwajcarsko-niemiecki koncern Ringier Axel Springer Polska wydaje "Fakt" (najlepiej sprzedający się w Polsce dziennik) i "Newsweek" (obecnie pierwszy w rankingu tygodników

Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT

sama Polska (11 628 prób ataków). Informacje zostały uzyskane dzięki autorskiej sieci Honeypotów, czyli serwerów, które udają łatwy cel i są przynętą dla cyberprzestępców. Hakerzy atakują je i dzięki temu możliwe jest pozyskanie cennych danych oraz opracowywanie kolejnych metod na walkę

Wydawcy prasowi chcą sprzedawać e-prasę na polskim klonie czytnika Kindle

Wyborcza.biz), Axel Springer Polska, Infor i Murator. Kolporter nie potwierdza tych informacji. "eClicto ma szanse na swoje miejsce i też chcemy z nim współpracować. Zanim wejdą do nas globalni gracze, musimy już być na tym rynku obecni z wypracowanymi modelami biznesowymi i dostosowaną ofertą. Nie możemy

Tygodniowy przegląd informacji ISBnews z sektora TMT

technologie na polskim rynku, a do tego realizacja rządowych programów wspierających innowacyjność przedsiębiorstw będą sprzyjać rozwojowi sektora RTV i IT w 2017 r. w Polsce — prognozuje ZIPSEE „Cyfrowa Polska". Dużym zagrożeniem dla tej branży pozostają oszuści podatkowi, których

Metamorfozy "Dziennika Gazety Prawnej". Znika kultura i sport

"Il Sole 24 Ore". Tak widział to Ryszard Pieńkowski, szef i właściciel wydawnictwa Inforu, do którego należy 51 proc. w spółce Infor Biznes. Pozostałe 49 proc. skupia polskie ramię niemieckiego koncernu Axel Springer.

Edipresse i Marquard wymieniają się tytułami

wydawcy w ciągu ostatnich dwóch lat. Marquard Media Polska, wydający m.in. "Cosmopolitan", "Playboy" oraz "Joy" przejął je od niemieckiego koncernu Axel Springer latem 2007 r.

Przegląd prasy

800 km nowych dróg, a umowy podpisane są na niespełna 1,3 tys. km Puls Biznesu --Ringier Axel Springer powierzył reklamowy biznes w Polsce Marcinowi Boroszce, współtwórcy Atmediów Gazeta Wyborcza --ZUS wyliczył, że w ciągu pięciu lat na emerytury i renty zabraknie 250 mld zł, a w wersji

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

Cateringoo: Zamknął rundę inwestycyjną na 2 mln zł od funduszu KnowledgeHub i szykuje się do wejścia do kolejnych polskich miast, podano w komunikacie. Źródło: ISBnews MZN Property: Ringier Axel Springer Media AG ogłosił wezwanie na 100% akcji spółki po cenie 1,97 zł za sztukę, podało Pekao Investment

Przegląd prasy

Warszawa, 15.12.2015 (ISBnews) - Poniżej przedstawiamy wybór najważniejszych informacji z prasy. Rzeczpospolita --Ringier Axel Springer: Można się spodziewać w przyszłości kolejnych akwizycji --Dwie firmy przygotowują wyścigowe samochody i liczą, że najpóźniej za rok będą je sprzedawać w

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

;partnerskim" dialogu z finansującym bankiem. Źródło: Trigon Netia: Przejęła od Ringier Axel Springer Polska centrum danych w Krakowie.  Źródło: Trigon JetBridge: Firma z Doliny Krzemowej uruchamia swój pierwszy oddział w Polsce. Amerykańskie przedsiębiorstwo wybrało Wrocław, gdzie stworzy nowe

Analitycy KBC Securities: Sprzedaj TVN i Agorę

Springer i polskiego wydawcy Indor dotyczącego uruchomienia dziennika na jesieni 2009 r." - czytamy w raporcie.

Tygodniowy przegląd informacji ISBtech z sektora TMT

. Zgodnie z treścią listu, Agora i Kino Polska będą prowadziły negocjacje dotyczące zasad i warunków przeprowadzenia rozważanej transakcji, podała Agora. Źródło: ISBnews Infor PL: Podpisał z Ringier Axel Springer Inwestycje (RASI) umowę, na mocy której spółka Infor PL została jedynym właścicielem spółki

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

na świecie w kategorii "Customer Service & Support Software" prestiżowego rankingu GetRank, poinformowała spółka LiveChat Software.    Źródło: ISBnews Cyfrowy Polsat: Wraz z Polsat Sport oraz Grupą Onet – Ringier Axel Springer Polska (RASP) nawiązały współpracę w

Przegląd prasy

Axel Springer Media --UTK: Kolejowe przewozy towarowe w Polsce wzrosły wg masy o 13,97% r/r w marcu --Spółka Marvipolu podpisała umowę na zakup gruntów w okolicach Krakowa --Majewski: Dobrze, że Grupa PKP uregulowała status majątku kolejowego w Tatrach --Akcjonariusze PA Nova zdecydowali o 0,75

PWPW knebluje i straszy media. Państwowa spółka żąda, aby sąd zakazał "Wyborczej" pisania o niej

opublikował tekst "Wielki strach w fabryce dokumentów" Michała Krzymowskiego. Opisał w nim m.in. wyrzucanie z pracy wieloletnich pracowników. Przed publikacją, po lekturze pytań skierowanych przez dziennikarza, PWPW zawiesiła współpracę z mediami wydawcy Ringier Axel Springer i zapowiedziała skargę

Ponad 54 miliony złotych - tyle rocznie zarabia 10 najlepiej opłacanych prezesów spółek giełdowych w Polsce. Oto oni

na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, gdzie w 1989 r. uzyskał tytuł doktora nauk prawnych. W 1994 r. Aleksander Kwaśniewski proponował mu stanowisko ministra finansów, jednak Stypułkowski odmówił. Zarobki w 2013 r.: 4 089 000 zł Cyfrowy Polsat to polska grupa mediowo

Mecom dostał dwa miesiące na uporządkowanie finansów

. Jak już pisaliśmy, są wśród nich m.in. ZPR (właściciel m.in. "Super Expressu" oraz Radia Eska) oraz Platforma Mediowa Point Group (wydawca m.in. magazynu "Film"). Według nieoficjalnych informacji o "Rzeczpospolitą" chce zawalczyć również niemiecki koncern Axel Springer

Kulisy przejęcia "Rzeczpospolitej": kredyt od...Leszka Czarneckiego

poprzedniego rządu PO, próbował sprzedać udziały w Presspublice. Chętnych było wielu, m.in. ZPR (właściciel "Super Expressu"), Axel Springer Polska ("Fakt"), czeski potentat węglowy Zdenek Bakala. Wykruszyli się jednak. Grad przetargu nie rozstrzygnął. A państwowy współwłaściciel i

Tygodniowy przegląd wiadomości ISBnews z sektora TMT

PBC General na zlecenie Polskich Badań Czytelnictwa, zrealizowane przez instytut Millward Brown SMG/KRC. Po lidera dzienników - "Fakt" (Ringier Axel Springer Polska) w tym okresie sięgało 11,04% respondentów z szerokiej grupy wiekowej 15-75 lat, co oznacza spadek o 1,82 pkt proc. r/r

Telewizja na telefon

Radiem Zet również z takimi firmami, jak: Axel Springer Polska, Bauer, Agora (wydawca "Gazety Wyborczej") czy radiowa "Trójka". Choć większość polskich stacji telewizyjnych wykazała w ubiegłym roku spadek przychodów z usług dodatkowych, nie oznacza to, że postawiła na nich krzyżyk

axel springer polska

Axel Springer Polska Sp. z o.o. - spółka prawa handlowego, wydawca prasy. Istnieje od 1994 roku jako agenda Axel Springer AG i należy do grona największych wydawców czasopism w Polsce. Nazwa Axel Springer wywodzi się od imienia i nazwiska niemieckiego wydawcy.Powstało w Polsce z inicjatywy Wiesława Podkańskiego, który obecnie jest honorowym prezesem Axel Springer Polska oraz prezesem Izby

więcej o axel springer polska na pl.wikipedia.org